Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså det där kvällsmonstretHär försöker de stora just nu vara osynliga då kvällsmonstret dök upp när vi kommit hemMen efter en sväng ut i regnet för kiss och bajs och sen monstra ur sig det sista börjar lugnet lägga sig och kanske ska det slocknas snart..
![]()
Men förlåt hur söt får man vara?Visa bifogad fil 187238Insåg att jag inte presenterat min med bild och vill ju inte vara sämre än er andra! Här kommer hon
(Det blir inte den traditionella klippningen av praktiska skäl, vi har inte några planer på utställning i nuläget ändå. Löwchen är gulliga utan manen också tycker jag)
Hmm nope, den kullen blir det nog inte. Ny info hittad. Nåväl, tillbaka till ritbordet.Vi planerar valp till slutet av året eller 2027, mest troligen 2027. Jag gjorde ju en liten rastråd om saken och frågan är fortfarande aktuell, men efter mycket snack med sambon har vi väl än så länge landat i att det ändå borde bli en till tollare. Sambon är uppvuxen med Retrievers och uppskattar de egenskaperna, samtidigt som tollarna är bättre i storleken vi vill ha och har den där otroliga clowniga och något envisa personligheten som vi uppskattar i vår Cessna.
Hittade nu en tik som ska paras i höst som såg väldigt lovande ut på BPH och stamtavlan kan jag väldigt väl. Träffat många av individerna i flera led bak. Har skrivit lite med uppfödaren och hon verkade positiv till det vi skrev om vårt liv, men vi ska ta ett samtal framöver och prata lite mer så får man se hur det känns. Men det skulle kunna bli lovande!
Det enda är väl att jag trodde de skulle para i höst/vinter, men tydligen var det leverans då snarare och jag hade hoppats på kanske leverans i början av våren 2027. Vi får se![]()
Hur ser ni till att hålla era valpar bekväma i värmen?
Här är över 30 grader idag och jag kämpar för att få ner värmen inomhus.
Fläkt på, och ger lickimat med frusen blötfoder och vatten.
Han får även frusen broccoli och isbitar att leka med om så önskas.
Vågar inte ta fram kyldynan då allt ska smakas på just nu (igår försökte han äta en svamp stor som hans huvud och en annan gång svalde han en kollegas tepåse - fick dock tag i flärpen och kunde dra upp den igen).
Som tur är sover han gärna i badrummet under dagen som är svalare.
Visa bifogad fil 187301