Ledsen för spam! Nu är det fyra tikar och tre hanar.![]()
Fortsätt spamma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledsen för spam! Nu är det fyra tikar och tre hanar.![]()
Jäklar!! Vi har 42 mil till ett annat land11 valpar blev det. 4 tikar och resten hanar. Tiken är en riktig frögurka och fick 12 förra gången. Alla mår bra och jag hoppas kunna åka alla 65 milen och hälsa på dem när de har börjat utveckla lite personligheter.![]()
Åhhh! 65 mil!!! Sååå långt!
Men då får du väl bo över någonstans?
Den som är intresserad av en av våra valpar bor 20 min bort. Hon ska vara lycklig!!
Hej BiffenDå var friden överBiffen har flyttat in, och det är fullt ös direkt! Ingen timid liten valp det här minsann — men det var ju i och för sig det jag önskade mig
Ska bli kul att se hur han utvecklas, han har visat mycket lek och kamp plus rätt mycket självständighet under veckorna i valplådan.
Visa bifogad fil 189892
Vänta tills de blir 7 veckor då vill du inte behålla alla längreJag är så ofattbart lycklig över mina valpar. Jag vill behålla dem alla! Är det någon som gjort det?
Visa bifogad fil 189948
Jag är så ofattbart lycklig över mina valpar. Jag vill behålla dem alla! Är det någon som gjort det?
Visa bifogad fil 189948
HahaVänta tills de blir 7 veckor då vill du inte behålla alla längre![]()

Taskigt, jag sålde faktiskt fyra av nio när de var åtta veckor
Jag hade fem kvar i ett par år, sålde dem när de var utbildade (vallhundar). Det är ett heltidsprojekt att ha kvar flera kullsyskon. En upplevelse, kan man man säga. Föredrar fortfarande att ha två valpar åt gången, men skulle inte rekommendera fler än så annat än till yrkesverksamma...Jag är så ofattbart lycklig över mina valpar. Jag vill behålla dem alla! Är det någon som gjort det?
Visa bifogad fil 189948
Fick kolla länge på bilden för att få ihop antalet med huvuden, kroppar, ben osvJag hade fem kvar i ett par år, sålde dem när de var utbildade (vallhundar). Det är ett heltidsprojekt att ha kvar flera kullsyskon. En upplevelse, kan man man säga. Föredrar fortfarande att ha två valpar åt gången, men skulle inte rekommendera fler än så annat än till yrkesverksamma...Visa bifogad fil 190005
Ser ut lite som ett sånt där Rorschach-test!Fick kolla länge på bilden för att få ihop antalet med huvuden, kroppar, ben osv![]()