Mitt Ă€r 38% SD 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig Àr det obegripligt man kan hylla Ebba Busch, en politiker som stÀller sig bakom och stöder ett regelrÀtt folkmord.
NivÄn ÀndÄAlltsÄ jag klarar inte av Bluffe![]()
Det klarade ju tidö förra gÄngen dockSom de ser ut nu har det borgliga blocket inte majoritet men hur andra sida skall kunna fÄ ihop en regering om mandatfördelningen stÄr sig ÄterstÄr att se.
Jag tÀnker att det var lite sÄn Olof Palme var. Man antingen gillade eller inte gillade honom. Men det Àr sÄnt som ger karaktÀriska ledare ocksÄ.
Nej, jag Àr för ung för att ha nÄgot minne ocksÄ. Men har lÀst om honom och vad folk tyckte om honom, mycket om att man antingen gillade eller inte gillade honom.Kan tÀnka mig det ja, jag har ju sjÀlv inget minne av det men sÄklart hört!
M kommer nog locka över C om det behövsSom de Àr nu har det borgliga blocket inte majoritet men hur andra sida skall kunna fÄ ihop en regering om mandatfördelningen stÄr sig ÄterstÄr att se.
Jag avskyr allt hon stÄr för, men det gÄr inte att undgÄ att hon Àr en skickliga som partiledare och det har varit fascinerande att se hur hon navigerat det politiska landskapet. Skiftat ifrÄn att vara den som lÄtit hÄrdast i nÀstan alla frÄgor, till att i det hÀr valet prata om en borgerlig politik "med hjÀrta" och det verkar ha gÄtt hem hos KDs vÀljare (det Àr ju dock inte vad partiet verkar stÄ för, och politiker som folkmords-ATM och fucking Adaktusson har ju sannerligen ingen hjÀrta).För mig Àr det obegripligt man kan hylla Ebba Busch, en politiker som stÀller sig bakom och stöder ett regelrÀtt folkmord.