Bukefalos 28 år!

Varför kastar en del handtagen med stängseltråd och allt på marken?

Sv: Varför kastar en del handtagen med stängseltråd och allt på marken?

Blir det snack om dagis fasoner har du iof tydligen inte varit tydlig nog .
Mina inackar har inga problem med rutin som gäller . Oavsett vad det berör blir det sällan problem om regler är tydliga och ett socialt funktionellt förhållningssätt existerar.

Utöver det så jepp. Precis .
 
Senast ändrad:
Sv: Varför kastar en del handtagen med stängseltråd och allt på marken?

Blir det snack om dagis fasoner har du iof tydligen inte varit tydlig nog .
Mina inackar har inga problem med rutin som gäller . Oavsett vad det berör blir det sällan problem om regler är tydliga och ett socialt funktionellt förhållningssätt existerar.

Utöver det så jepp. Precis .

Jo, jag vet att jag har lite svårt att peka med hela handen ibland, men vi har inte haft så stora problem förr med att folk inte förstått. :D

I just den här frågan har jag efter långa utläggningar, skisser, förklaringar och tjaaaaat ända sedan hästarna stallades in i höstas till sist insett att det inte lönar sig, och slarvet fick till sist en konsekvens.
Och jävlar vad det blev liv i luckan! :angel:

Men det här hör inte till tråden, sorry! ;)
 
Sv: Varför kastar en del handtagen med stängseltråd och allt på marken?

ävn om jag släpper handtagen på marken på när strömmen är på så ger inte marken stötar. Men är det hästar kvar ute som måste ha strömmen på och den helst ska maxas så stänger jag efter mig för att se till att den leder ordentligt.
 

Liknande trådar

Anläggning Hejsan. Det är så att ett utav plasthandtagen till min hästs hage leder ström. Känner JAG, men ingen annan. Givetvis så är det då något...
Svar
11
· Visningar
1 567
Senast: Masse
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 416
Senast: moonstruck
·
R
Ekonomi & Juridik Bestämde mej i dag att ta en promenad med hunden ute i skogen medans det än var något så när ljust. Långt upp i skogen hör jag helt...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 305
Senast: Vica
·
Hästmänniskan Jag funderar på att byta stall till ett Active Stable. Jag tycker att idén verkar god och att stallet verkar fungera bra. Men jag...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Myy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp