Bukefalos 28 år!

Varför kommer inte mensen?

lillamyggan

Trådstartare
Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot får jag ibland som värmevallningar. Jag är bara 28 så det kan ju inte vara klimakteriet. Ska jag bli orolig?
 
Sv: Varför kommer inte mensen?

Det kan nog dröja lite till ska du se. Jag ammade totalt 2 mån, av den tiden var det väl mer eller mindre på halvtid. Ungefär en månad till dröjde det innan mensen kom.
 
Sv: Varför kommer inte mensen?

Jag ammade bara i en månad men det tog 2 till innan mensen kom. Så du behöver nog inte oroa dig.
 
Sv: Varför kommer inte mensen?

Om det tar längre än 6 månader efter du slutat amma ska du kontakta mvc om du inte fått tillbaka mensen.

Jag fick tillbaka min mens 5 månader efter jag slutade helamma (3 mån efter sluta delamma 0-2 mål/dag)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 620
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 044
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag är på en efterlängtad solresa med goda vänner. Är i (för)klimakteriet och har normalt lite opålitliga och rikliga blödningar. Min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 499
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Hej! Jag har varit i kontakt med vården och då jag är lite för ung enligt dem för klimakteriet, 45 om 6 mån, så ska jag prova något...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 436
Senast: daymint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp