Bukefalos 28 år!

Vart vill man bo?

Just regn vågar jag dock lova att du får på Bali också :angel: Och mörker, solen går ner typ 18.15 året om :nailbiting: Svart som fan blir det!

Älskar, trots det, ön :D
Vet, har varit där, men så eländigt som det är här nu lär det aldrig bli på Bali, förutom då någon tsunami då o då, eller vulkanutbrott osv..
 
Bor där jag bor (Västra Värmland) för att jag är född och uppväxt här. Bor på landet 1,5 mil norr om en liten stad och det passar oss perfekt. Mitt barndomshem (där mina föräldrar bor fortfarande) ligger 2 mil norr om där vi bor nu men maken växte upp 1,5 km från oss så det var jag som flyttade till honom (även fast 2 mil är noll och ingenting för oss här :p).
Allt vi behöver finns här. Maken har jobb inne i stan, jag kan jobba vart som helst då företaget jag jobbar i inte har något kontor utan vi är utspridda i Sverige och Norge och barnen går på dagis och snart skola på vår lilla ort så dom slipper gå inne i stan vilket vi tycker är bra. Våra nära och kära bor här också.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på om jag och sambon är rätt för varandra, hur vet man? Jag trivs inte helt på jobbet, tråkiga arbetsuppgifter och...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: SaraXX
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
4 830
Senast: lbb
·
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 256
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 216
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp