Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Hedinn

1. Lillelorden
2. Sasse
3.
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6. Niyama (om leken startar tidigast 13/1)
7. glömmerallt
8.
9.
10.
11.

Vi kör så, det får väl bära eller brista. Börjar plugga på måndag så det är väl lika bra att inte ha ett behov av att hitta onda personer (eller lura goda) under första tiden. :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Hedinn

1. Lillelorden
2. Sasse
3.
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6. Niyama (om leken startar tidigast 13/1)
7. glömmerallt
8. Mumorsan
9.
10.
11.

Nu var det länge sedan men.. Vi kör igen!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Hedinn

1. Lillelorden
2. Sasse
3. LindgrenV
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6. Niyama (om leken startar tidigast 13/1)
7. glömmerallt
8. Mumorsan
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

+1 :D

KL
Hur vill ni ha det med rollistan? Som senaste leken, med möjliga roller eller en vanlig lista med alla deltagande roller?

Sen funderar jag på om det inte finns nån lista med existerande roller nånstans så man kan få lite idéer och inspiration?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har en lista sparad men tror även en ligger i den här tråden, sök i tråden.

Eftersom det är första gången du är LL tänker jag att det är enklast att ha vanlig rollista, då kan vi protestera också om nåt är tokigt ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jo, det låter vettigt. Har tänkt att köra en rätt enkel rollista också, men kanske kan få med nån lite "rolig" roll ändå utan att krångla till det för mig. :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Nej nej nej! Brevbärare har jag funderat på faktiskt. :)

Eller en variant på brevbärare, som jag funderade på... Att "brevbäraren" kan ge en sia till en person, men även då bestämma vem personen som får sian ska rösta på dagen efter den siat. Eller blir det bara konstigt och krångligt?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag vet inte om den som får sian blir så glad :p Men har inga invändningar så sätt.

Inget medium heller. Oftast får LL bara jaga efter döda som inte orkar/vill lämna något meddelande till mediumet.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag bara måste få smyga in hit och säga att jag har spenderat de sista två dagarna med att läsa igenom alla gamla ulvlekar jag kunnat få tag på i min mobil. Det är helt fantastiskt(fanatiskt) hur duktiga ni är och hur roligt det är att läsa dem! :D

Om jag inte hade varit så naiv (jag vill minnas att jag deltog i något liknande irl och trodde att en person var god men hen var ond och vann - tre gånger i raken :banghead:) och inte begripigt hur ni kom fram till teorierna 75% av tiden så hade jag nog gärna deltagit :D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Själv har jag aldrig träffat en mer blåögd och naiv person än mig själv, lyckades ändå ta mig levande ur mitt första spel. Tycker absolut du ska testa vara med om du gillar konceptet, det var ju hur kul som helst! :D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Tycker absolut att du ska vara med! Det är jätteroligt oavsett om man har "fallenhet" för det eller ej, vågar jag påstå som är värdelöst dålig men har apkul! :D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Själv tycker jag att du klarade dig lite bättre än att "bara komma ut levande" i det förra spelet ;)

Men äsch, är på så gott humör idag och efter er bådas pepp så ger jag det en chans! Stå ut med mig om ni tycker att jag måste vara blind som missar alla misstankar och/eller hintar :D

Är dock på mobilen, så om någon kunde skriva in mitt namn på listan skulle jag vara tacksam :o
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Utan min specialroll och en hel massa tur hade jag varit körd med största sannolikhet. :D

Fantastiskt, kul! Fixar det jag!

LL: Hedinn

1. Lillelorden
2. Sasse
3. LindgrenV
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6. Niyama (om leken startar tidigast 13/1)
7. glömmerallt
8. Mumorsan
9. AskoII
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hurra! Då kan vi förhoppningsvis köra igång rätt snart igen :)

kl

Bör vi skapa en ny tråd kanske, förresten?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ja, vi bör skapa ny tråd. Den som gör det kan väl kopiera in Mammas förklaring från denna trådstart? Du kanske känner dig manad, Lorden?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 268
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 619
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp