Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

kl

Någon som känner för att leka igen snart? Är lite sugen med tanke på att jag rök redan första dagen :p.

LL:

1. Lillelorden
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är jättejätteleksugen nu men har plugg som måste bli klart. Dock brukar det ju vara lite svårt att få ihop folk så jag kanske hinner bli klar innan leken drar igång.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hoppar på också. Börjar iofs skolan på torsdag, men tror inte direkt att vi har så mycket att göra redan då.


LL:

1. Lillelorden
2. Sasse
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Vore kul att testa att vara LL någon gång, men vet inte om jag vågar än. :o

LL:

1. Lillelorden
2. Sasse
3. Hedinn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL:

1. Lillelorden
2. Sasse
3. Hedinn
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL:

1. Lillelorden
2. Sasse
3. Hedinn
4. cirkus
5. CaisaLundblad
6. Niyama (om leken startar tidigast 13/1)
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Nej, men varför tvekar du? Om du är orolig inför något så kanske du kan dela ansvaret med någon som är mer van? Eller bolla med någon som är mer van? :)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jo, visserligen. Bör ju finnas någon att bolla idéer med som kan men som inte är med. :) Är väl främst rollfördelningen jag är lite osäker på, så man säkert gör det rättvist. Tror jag har en ungefärlig koll, men kan ändå vara skönt att få det bekräftat. Och kanske liiite rädsla för att göra fel? :angel:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Såvida du inte tänker ha en hemlig rollfördelning, så den inte syns i lektråden, eller ha så som Niyama - så skulle du kunna bolla här i tråden också. Lägg ut de roller du funderar på typ och fråga vad andra tycker om fördelningen. :)

Och är det något oförutsett som händer under lekens gång, ett regelbrott, att någon hoppar av och/eller du behöver kompensera något lag - fråga! Mammas brukar vara grym på olika typer av straff om någon begår regelbrott t.ex. Nu är det väl inte så vanligt förekommande längre, men det händer. Är bra att ha någon att bolla med om något händer i alla fall :)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ah, smart! Visserligen var det kul med osäker rollista, men det kanske är onödigt att börja med. Jo, jag tänkte på Mammas som rådgivare faktiskt, om hon inte tänker vara med själv.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag tror inte att hon kommer vara med faktiskt. Det lilla jag pratat med henne senast så verkar hon vara rätt upptagen, och dessutom inte inne på buke varje dag! :eek: :nailbiting:

Du kan ju börja med en sådan rollista om du vill. Det är i så fall bara att rådfråga någon som inte ska vara med.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Har vi inte haft en sådan lek någon gång? Eller varför är du emot det? :p

Tillägg: Jag har ju haft en sådan lek. Misslyckat!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Har vi inte haft en sådan lek någon gång? Eller varför är du emot det? :p

Tillägg: Jag har ju haft en sådan lek. Misslyckat!

Haha, jag undrade om du drev med mig men sen såg jag ditt tillägg. Ja, du hade en sådan lek och sen typ två år senare förslog Mammas att jag skulle ha en sån lek. Din lek var min första, jag glömmer den aldrig :cautious:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Det hade kanske fungerat bättre om Mammas organiserade det :p

Vi behöver inte gå in på några detaljer förresten! :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 559
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 320
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 442
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 092
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp