Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har länge funderat på att anmäla mig till en ulvlek men nästa vecka har jag extremt dåligt med tid både måndag , torsdag och lördag, söndag. Så det kanske inte är så lämpligt då? För man måste väl vara inne och teoria nån gång per dag och läsa om jag fattat det rätt? Och lägga röster gör man det två gånger per dag? Har fattat att det finns två DL? Natt och dag? Ursäkta nybörjarfrågor men har aldrig deltagit i någon ulvlek.
 
Har länge funderat på att anmäla mig till en ulvlek men nästa vecka har jag extremt dåligt med tid både måndag , torsdag och lördag, söndag. Så det kanske inte är så lämpligt då? För man måste väl vara inne och teoria nån gång per dag och läsa om jag fattat det rätt? Och lägga röster gör man det två gånger per dag? Har fattat att det finns två DL? Natt och dag? Ursäkta nybörjarfrågor men har aldrig deltagit i någon ulvlek.

Röstar (lynchar) gör man bara en gång per dag - vid det som kallas för DagDL. NattDL är till för specialroller - ulvarna käkar, siaren får svar på sin sia osv.
 
LL bollen (om ingen annan på tur)

1. Niyama (om det inte blir omvandlingar)
2. Madalitso
3. Artline
4. hemlig
5. Lenis (samma som Niyama)
6. Paddington (om jag kan ha blivit lynchad/käkad senast den 12/6)
7. fio
8. qitis
9. LenaH
10
 
LL bollen (om ingen annan på tur)

1. Niyama (om det inte blir omvandlingar)
2. Madalitso
3. Artline
4. hemlig
5. Lenis (samma som Niyama)
6. Paddington (om jag kan ha blivit lynchad/käkad senast den 12/6)
7. fio
8. qitis
9. LenaH
10. cirkus
 
LL bollen (om ingen annan på tur)

1. Niyama (om det inte blir omvandlingar)
2. Madalitso
3. Artline
4. hemlig
5. Lenis (samma som Niyama)
6. Paddington (om jag kan ha blivit lynchad/käkad senast den 12/6)
7. fio
8. qitis
9. LenaH
10. cirkus
11. Klara (blev lite leksugen, får se om jag minns hur man gör :D )
 
LL bollen (om ingen annan på tur)

1. Niyama (om det inte blir omvandlingar)
2. Madalitso
3. Artline
4. hemlig
5. Lenis (samma som Niyama)
6. Paddington (om jag kan ha blivit lynchad/käkad senast den 12/6)
7. fio
8. qitis
9. LenaH
10. cirkus
11. Klara (blev lite leksugen, får se om jag minns hur man gör :D )
12. Blacksmithfarm (jobbar oregelbundet som vanligt)
 
Har länge funderat på att anmäla mig till en ulvlek men nästa vecka har jag extremt dåligt med tid både måndag , torsdag och lördag, söndag. Så det kanske inte är så lämpligt då? För man måste väl vara inne och teoria nån gång per dag och läsa om jag fattat det rätt? Och lägga röster gör man det två gånger per dag? Har fattat att det finns två DL? Natt och dag? Ursäkta nybörjarfrågor men har aldrig deltagit i någon ulvlek.
alltså om leken kommer upp idag , vilket det verkar vara hyfsat sannolikt att den gör så borde den faktiskt vara slut typ på söndag - väldigt sällan en lek håller på mer än 4 dagar :)
Så jag tycker du ska hoppa med och ge det en chans! Och man får fråga LL i pm om man inte fattar precis allt - sedan beror det på frågans karaktär hur LL svarar ;)
Jag tycker det är jättekul med nya deltagare :up:
 
Jag har alldeles för dåligt med tid på helger så jag får nog hoppa på nästa lek. denna verkar komma igång snart ju! 🤗
Plus att jag blir orimlig stressad när jag har tidsbrist :cool:🙄
 
alltså om leken kommer upp idag , vilket det verkar vara hyfsat sannolikt att den gör så borde den faktiskt vara slut typ på söndag - väldigt sällan en lek håller på mer än 4 dagar :)
Så jag tycker du ska hoppa med och ge det en chans! Och man får fråga LL i pm om man inte fattar precis allt - sedan beror det på frågans karaktär hur LL svarar ;)
Jag tycker det är jättekul med nya deltagare :up:


Jaha okej blir de så kortvarigt så kan jag ju vara med! Lekledaren riskerar nog att få en eller annan fråga och ni andra får lov att ha lite förståelse för att jag inte hänger med på precis allt. Men nu kanske denna hann bli full eller kan man vara hur många som helst?
 
Jaha okej blir de så kortvarigt så kan jag ju vara med! Lekledaren riskerar nog att få en eller annan fråga och ni andra får lov att ha lite förståelse för att jag inte hänger med på precis allt. Men nu kanske denna hann bli full eller kan man vara hur många som helst?
Ju fler ju roligare :) Så länge jag inte lottat rollerna så går det finfint att anmäla sig, häng på du! :)
 
LL bollen

1. Niyama (om det inte blir omvandlingar)
2. Madalitso
3. Artline
4. hemlig
5. Lenis (samma som Niyama)
6. Paddington (om jag kan ha blivit lynchad/käkad senast den 12/6)
7. fio
8. qitis
9. LenaH
10. cirkus
11. Klara (blev lite leksugen, får se om jag minns hur man gör :D )
12. Blacksmithfarm (jobbar oregelbundet som vanligt)
13 nickan1
 
Jaha okej blir de så kortvarigt så kan jag ju vara med! Lekledaren riskerar nog att få en eller annan fråga och ni andra får lov att ha lite förståelse för att jag inte hänger med på precis allt. Men nu kanske denna hann bli full eller kan man vara hur många som helst?
Vi har alltid stor förståelse för nya så inga problem😃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 869
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 964
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 884
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp