Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det disneylejonkungen?

Edit: isåfall vill jag vara Simba :D
Jag vill vara Flin!

2486730_ori.gif


Bäst jag säger det nu, har en känsla av att det kommer bli misstänkt att säga en sån sak sen i leken :angel:
 
Om allas tycker det är okej, så sätter jag anmälningsstopp till kl 21.00 ikväll, därefter kommer leken upp. Första DL imorgon kväll.
Det vore roligt om fler ville vara med, men går även om vi blir kvar på 11 st.
Temat blir Lejonkungen firar påsk :)
Vad menas med tema? Är alla karaktärer annorlunda från de tre (?) första inläggen som finns i denna tråden? Eller är det mer som en "extra" grej för att göra leken roligare? :confused:

Jag kommer att vara upptagen ikväll, och någon timme mitt på dagen på torsdag. Men annars ska jag ha tid att leka :)
 
Vad menas med tema? Är alla karaktärer annorlunda från de tre (?) första inläggen som finns i denna tråden? Eller är det mer som en "extra" grej för att göra leken roligare? :confused:

Jag kommer att vara upptagen ikväll, och någon timme mitt på dagen på torsdag. Men annars ska jag ha tid att leka :)
Rollerna kommer vara plockade från de inläggen, men att man sätter karaktärer på dem enligt ett tema, så att ulvarna blir Scar och Hyenorna, t.ex. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 126
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 252
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 766
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp