Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då låser jag listan!

LL: Idahoe med sidekick Paddi

Deltagare:

1: cirkus
2: karamelldrottningen
3: Hedinn
4: qitis
5: bollen__
6: fio
7: carrro_lina
8: LenaH
9: @Mirtai (enligt inlägg #464)
10: Killaloe
11: @godisklubba
12: Lobelia
 
Vissa ÄR skummare än andra. Det är nog egentligen ett bra betyg att nån inte är så lättläst
Om någon misstänker en viss eller vissa personer genom hela leken i lek efter lek så känns det mest som "trägen vinner" någon gång måste personen bli ond och man få rätt.

Fast du och @Habina är alltid skumma ;)
 
Det låter underbart om du börjar må bättre. ❤
Äntligen såå :heart
Men det har nog med vädret och årstiden att göra, allt börjar kännas lite lättare och sedan har jag fått arschlet ur vagnen och börjat söka nytt jobb - visserligen interna men ändå, det är ett steg på vägen för jag har insett att jag verkligen inte kan vara kvar där jag är. Det drar ner mig :(
Sedan kan jag skriva en roman om ett av jobben som jag sökte å varför - men mestadels var det för att göra ett statement. Så döm om min förvåning att jag blev uppringd av HR, nackdelen är att jag måste flytta till UK OM jag får det..........
 
Äntligen såå :heart
Men det har nog med vädret och årstiden att göra, allt börjar kännas lite lättare och sedan har jag fått arschlet ur vagnen och börjat söka nytt jobb - visserligen interna men ändå, det är ett steg på vägen för jag har insett att jag verkligen inte kan vara kvar där jag är. Det drar ner mig :(
Sedan kan jag skriva en roman om ett av jobben som jag sökte å varför - men mestadels var det för att göra ett statement. Så döm om min förvåning att jag blev uppringd av HR, nackdelen är att jag måste flytta till UK OM jag får det..........
😍 åh vad spännande med jobb i UK! Är det något du skulle kunna tänka dig?
 
😍 åh vad spännande med jobb i UK! Är det något du skulle kunna tänka dig?
Ja, faktiskt - även om jag älskar mitt lilla radhus :love: så kan jag tänka mig flytta till UK. Jag har jobbat en hel del där tidigare och känner till områdena där mitt jobb ligger och kan mycket väl tänka mig flytta dit :)
Sedan OM det blir aktuellt kommer jag nog försöka hyra ut mitt radhus först för att se om jag vill flytta permanent till UK eller inte, men jag har insett att jag har så få kopplingar hit där jag bor så det är inte egentligen inte svårt att dra upp bopålarna.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 281
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 859
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 770
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp