Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar vara svårare att hitta deltagare än LL... Men om du vill vara LL kanske nån mer erfaren icke deltagare kan vara bollplank 🙂
Om du vill vara LL Godisklubba så kan jag vara bollplank :)

Om det inte vore för att det mesta lekandet sker på kvällarna så hade jag kunnat vara med, men det brukar bli så konstigt att leka när man bara har tid på dagen och alla andra bara har tid på kvällen, jag får föra så många konversationer med mig själv i de lekarna :mad: :rofl:
Haha, det hade varit intressant typ den gamla konversationen med mig, @Snurrfian, @hemlig och @Madalitso som bollplank, om de är deltagare samtidigt :rofl:

Men @Madalitso, vad väntar du på?! Skriv upp dig, jag har numer mest tid på dagarna, så vi kan diskutera fram och tillbaka då :D
Dessutom är det ju många som arbetar/studerar hemifrån just nu så då blir ju tiden lite mer flexibel :)
 
Om du vill vara LL Godisklubba så kan jag vara bollplank :)

Om det inte vore för att det mesta lekandet sker på kvällarna så hade jag kunnat vara med, men det brukar bli så konstigt att leka när man bara har tid på dagen och alla andra bara har tid på kvällen, jag får föra så många konversationer med mig själv i de lekarna :mad: :rofl:
Jag kommer kunna leka dagtid också, det är ju egentligen mer önskvärt med mer spridd aktivitet än bara massor en timme innan dl.
 
Haha, det hade varit intressant typ den gamla konversationen med mig, @Snurrfian, @hemlig och @Madalitso som bollplank, om de är deltagare samtidigt :rofl:

Men @Madalitso, vad väntar du på?! Skriv upp dig, jag har numer mest tid på dagarna, så vi kan diskutera fram och tillbaka då :D
Dessutom är det ju många som arbetar/studerar hemifrån just nu så då blir ju tiden lite mer flexibel :)
Jag kommer kunna leka dagtid också, det är ju egentligen mer önskvärt med mer spridd aktivitet än bara massor en timme innan dl.
Behövs det deltagare mer än bollplanka så okej då, men bara om folk skriver så man faktiskt kan lägga en tidig röst ;)
Och inte lynchar en bara för att man röstar på någon som är konstig efter de hundra inläggen som går vid DL som inte fanns när man röstade :rage::D
 
Behövs det deltagare mer än bollplanka så okej då, men bara om folk skriver så man faktiskt kan lägga en tidig röst ;)
Och inte lynchar en bara för att man röstar på någon som är konstig efter de hundra inläggen som går vid DL som inte fanns när man röstade :rage::D
Man kanske kan lägga till någon notis, typ "försök att hålla igång tråden även på dagarna och inte bara 1 timme innan DL"? :)
 
Nog många som inte kan det. Folk får väl skriva när de har möjlighet helt enkelt :)
Nej, så klart. Jag tänkte bara att det är rätt många som arbetar hemifrån just så det kanske finns mer tid för lek på dagarna då.

Men så klart gäller det inte alla och alla arbetar inte hemifrån :)
 
LL:
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. godisklubba (tror att jag hinner i alla fall!)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11. carrro_lina
12.

@carrro_lina

Vad tycker ni andra? Ska vi vänta in fler eller ska vi köra? Kan tänka mig att vara LL och om @Madalitso inte vill leka just nu så får hon gärna vara bollplank :)
 
LL:
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. godisklubba (tror att jag hinner i alla fall!)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11. carrro_lina
12.

@carrro_lina

Vad tycker ni andra? Ska vi vänta in fler eller ska vi köra? Kan tänka mig att vara LL och om @Madalitso inte vill leka just nu så får hon gärna vara bollplank :)
@Madalitso gick väl med på att vara med? :p Går ju med 10-11 deltagare men tycker 12 egentligen är önskvärt. Ska du vara LL? Vill du ha hjälp kanske @Sasse @Myrten eller @Paddington kan hjälpa?
 
@Madalitso gick väl med på att vara med? :p Går ju med 10-11 deltagare men tycker 12 egentligen är önskvärt. Ska du vara LL? Vill du ha hjälp kanske @Sasse @Myrten eller @Paddington kan hjälpa?
I så fall tycker jag att vi skriver upp henne!

Ja, jag kan vara LL. Om någon annan vill och har tid att hjälpa är det uppskattat :love:
Om vi kommer på fler att tagga ikväll kanske vi kan få med en person till tills imorgon? Jag orkar inte tänka ut en lek nu i alla fall, men skulle kunna posta leken imorgon om ingen motsätter sig? :)
—————
LL:
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. godisklubba (tror att jag hinner i alla fall!)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11. carrro_lina
12. Madalitso

@Madalitso
 
@godisklubba Jag är ju mitt uppe i flytt, men kan nog ha tid att svara lite ibland om du har LL- funderingar :)
Inte lika erfaren som rävarna som Niyama taggade såklart ;) Men kanske bättre än inget om inte de nappar
Ja tack! Jättegärna! :love:
Har sett dig vara LL innan, så nog kan du mer än mig i alla fall :)
——————————————————
Vill ingen annan vara LL så bestämmer jag nu att jag tar den rollen. Uppdaterar därmed också listan:

LL: godisklubba med hjälp av Idahoe
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5.
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11. carrro_lina
12. Madalitso

Vill någon mer vara med går det fortfarande bra att anmäla sig! När vill ni att leken börjar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 277
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 628
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp