Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Se om ni inte kan få en till deltagare under dagen kanske? brukar vara enklast om man blir 12 st :)
Och så lägga upp leken till framåt kvällen?

Ingen som sett till @qitis ? @Habina ? @nickan1 ?
@Lobelia ?
Sugna på lek? :)
Bra tanke. Då lägger jag upp leken runt 20 ikväll, om ingen motsätter sig det :)

Gaaah. Jag har inte lekt på hundra år. Vilka tider är det tänkt på ett ungefär?
Tänker du på DL tider? Jag tänker mig en på förmiddagen och en på kvällen.
Jag har lektion från 10 på tisdagar och onsdagar, så kl 9 kanske? Så hinner jag uppdatera innan lektionen och ni slipper vänta så länge. DL på kvällen är flexibelt, men jag tänker att någon gång mellan 19-21 kanske kan passa?
 
Bra tanke. Då lägger jag upp leken runt 20 ikväll, om ingen motsätter sig det :)


Tänker du på DL tider? Jag tänker mig en på förmiddagen och en på kvällen.
Jag har lektion från 10 på tisdagar och onsdagar, så kl 9 kanske? Så hinner jag uppdatera innan lektionen och ni slipper vänta så länge. DL på kvällen är flexibelt, men jag tänker att någon gång mellan 19-21 kanske kan passa?

Då är jag med. :) Lägger in en brasklapp om att jag inte kan sitta uppe och skriva efter 21:30, behöver min skönhetssömn för att orka med just nu. ;)
 
Ser att ni fått ihop deltagare nu men jag hade ändå inte kunnat just nu högt tryck på jobbet på grund av många sjuka. Så har ingen energi kvar.
 
Jag lägger in en brasklapp :angel:
Innan leken för alla de som fortfarande tror att jag kommer bomba leken med inlägg. Nej så kommer det inte bli :cool: oavsett roll
Jobbar heltid. Har ett jobb som har massa extra jobb just i dessa tider. Har fullt upp med hästarna.
men delta kan jag göra. Så ingen anför just min aktivitetsnivå som skum !
 
Jag lägger in en brasklapp :angel:
Innan leken för alla de som fortfarande tror att jag kommer bomba leken med inlägg. Nej så kommer det inte bli :cool: oavsett roll
Jobbar heltid. Har ett jobb som har massa extra jobb just i dessa tider. Har fullt upp med hästarna.
men delta kan jag göra. Så ingen anför just min aktivitetsnivå som skum !
Vi kommer alltid använda det mot dig :angel: :love: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 580
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 361
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 461
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 101
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp