Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag behöver nått annat att tänka på... Blivit typ beroende av Coronawatch :banghead:
LL:
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. godisklubba (tror att jag hinner i alla fall!)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9.
10.
 
LL:
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. godisklubba (tror att jag hinner i alla fall!)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11.
12.
 
Jag har aldrig varit LL innan, men nu när det ändå händer så mycket nytt, så skulle jag kunna testa det med. Förutsatt att någon annan är med i leken då, samt att ni inte äter upp mig om det råkar bli fel :D :angel:
 
Jag har aldrig varit LL innan, men nu när det ändå händer så mycket nytt, så skulle jag kunna testa det med. Förutsatt att någon annan är med i leken då, samt att ni inte äter upp mig om det råkar bli fel :D :angel:
Brukar vara svårare att hitta deltagare än LL... Men om du vill vara LL kanske nån mer erfaren icke deltagare kan vara bollplank 🙂
 
Jag har aldrig varit LL innan, men nu när det ändå händer så mycket nytt, så skulle jag kunna testa det med. Förutsatt att någon annan är med i leken då, samt att ni inte äter upp mig om det råkar bli fel :D :angel:
Brukar vara svårare att hitta deltagare än LL... Men om du vill vara LL kanske nån mer erfaren icke deltagare kan vara bollplank 🙂
Om du vill vara LL Godisklubba så kan jag vara bollplank :)

Om det inte vore för att det mesta lekandet sker på kvällarna så hade jag kunnat vara med, men det brukar bli så konstigt att leka när man bara har tid på dagen och alla andra bara har tid på kvällen, jag får föra så många konversationer med mig själv i de lekarna :mad: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 626
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 818
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp