Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3. Niyama
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
 
@Paddington Får man önska roller så säger jag spökväckare! Alltså inte önskemål till mig själv, utan generellt i leken eftersom den verkar bli stor och då är det alltid lite extra trist att åka tidigt. Så spökväckare och eventuellt tvilling? För att maximera möjligheterna att få delta efter döden. God lya med nån förmåga vore ju också ett alternativ. :)
 
@Paddington Får man önska roller så säger jag spökväckare! Alltså inte önskemål till mig själv, utan generellt i leken eftersom den verkar bli stor och då är det alltid lite extra trist att åka tidigt. Så spökväckare och eventuellt tvilling? För att maximera möjligheterna att få delta efter döden. God lya med nån förmåga vore ju också ett alternativ. :)
Eller spöklya :)
(Säger hon som inte hinner vara med :angel: )
 
Tack detsamma, jag har inte varit aktiv på buke på ett par år(även om jag äst en del) men jag tänkte försöka vara det igen och då är väl det här ett bra sätt att komma igång på.

Roligt att se att så många bekanta namn fortfarande är med och leker. :)

Jag har inte lekt på över ett år (två?) och så blev jag medlurad i förra leken. Hade lovat mig själv en bukepaus efter leken, men nu är jag fast och måste leka igen. ;)
 
Jag tänker nåt typ av vårtema. Säg "odlingsföreningens vårmöte" eller kanske "motorcykelknuttar på äventyr". Eftersom jag inte är Paow så behöver vi inte prata om vad hon skulle vilja göra när det blir vår. ;)
 
Jag tänker nåt typ av vårtema. Säg "odlingsföreningens vårmöte" eller kanske "motorcykelknuttar på äventyr". Eftersom jag inte är Paow så behöver vi inte prata om vad hon skulle vilja göra när det blir vår. ;)
Vårtema? Du tänker typ delfiner på en uteservering?
 
Jag har tyvärr för dåligt med tid fram till nästa vecka. Eller för dåligt med tid att stressa livet ur mej på att jag fattar så jäkla dåligt :angel: snarare :cool:

Jag återkommer nog till nästa lek 💕
 
LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3. Niyama
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus även om det egentligen är en för stor lek för min knappa hjärna, men två nya!! och en efterlängtad återvändare så är det oemotståndligt
 
@Paddington Får man önska roller så säger jag spökväckare! Alltså inte önskemål till mig själv, utan generellt i leken eftersom den verkar bli stor och då är det alltid lite extra trist att åka tidigt. Så spökväckare och eventuellt tvilling? För att maximera möjligheterna att få delta efter döden. God lya med nån förmåga vore ju också ett alternativ. :)
man får gärna önska roller, men personligen när det är en så här stor lek som kan hålla på i uppåt 5-6dgr så vill jag helst ta död på alla så fort som möjligt och inte återuppväcka ngn :angel:. Jag själv brukar kunna hålla koncentrationen upp i 3-4dgr å sedan blir det jobbigt. Men det är jag personligen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 087
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 022
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 979
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

  • 1-årsvaccination
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp