Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3. Niyama
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus även om det egentligen är en för stor lek för min knappa hjärna, men två nya!! och en efterlängtad återvändare så är det oemotståndligt

Jag kommer inte kunna vara lika grävande som sist. Herregud 17 deltagare! Det är typ 15 för många för min hjärna...
 
man får gärna önska roller, men personligen när det är en så här stor lek som kan hålla på i uppåt 5-6dgr så vill jag helst ta död på alla så fort som möjligt och inte återuppväcka ngn :angel:. Jag själv brukar kunna hålla koncentrationen upp i 3-4dgr å sedan blir det jobbigt. Men det är jag personligen :)

Jag är fullt ok med att dö första dagen. Ok? Så har vi liksom minimal risk för att jag förstör igen. ;)
 
man får gärna önska roller, men personligen när det är en så här stor lek som kan hålla på i uppåt 5-6dgr så vill jag helst ta död på alla så fort som möjligt och inte återuppväcka ngn :angel:. Jag själv brukar kunna hålla koncentrationen upp i 3-4dgr å sedan blir det jobbigt. Men det är jag personligen :)
Haha jag håller med, men tänkte alltså nån som får kommunicera med spökväckaren. Alternativt typ rösta så länge spökväckaren lever eller nåt annat skoj, men utan att återkomma ”fysiskt” i spelet så det blir en till som räknas in i antalet.

Får väl ha in nåt kärlekspar och nån självmordsbombare eller så också, så fler kan dö samtidigt. :D

Ficktjuven vore kul för övrigt, den har jag saknat!
 
Men gud! 17 deltagare?! :eek:
Jättekul att det blev lek så här snabbt igen och med så här många, men alltså - hur ska jag hålla isär er andra?!
Vågar jag ens vara med nu? O_o
 
Kom med du! @Paddington har nog en plan för att döda oss alla! :D

Okej då :D

LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3. Niyama
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus även om det egentligen är en för stor lek för min knappa hjärna, men två nya!! och en efterlängtad återvändare så är det oemotståndligt
18. Mistimed som ska försöka hitta ett mer avslappnat sätt att spela med kortare inlägg än förr. :p
 
man får gärna önska roller, men personligen när det är en så här stor lek som kan hålla på i uppåt 5-6dgr så vill jag helst ta död på alla så fort som möjligt och inte återuppväcka ngn :angel:. Jag själv brukar kunna hålla koncentrationen upp i 3-4dgr å sedan blir det jobbigt. Men det är jag personligen :)
Fast spökväckaren gör ju inte att leken pågår längre? Ingen kommer ju tillbaka till leken.
 
LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3.
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus även om det egentligen är en för stor lek för min knappa hjärna, men två nya!! och en efterlängtad återvändare så är det oemotståndligt
 
LL: Paddington
1. Artline
2. Snurrfian
3. Mistimed
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 255
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 255
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 041
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp