Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ju pepp på att vara LL efter förra leken men just nu känns det som det finns många LL men inga deltagare...
 
Jag måste se om min arbetsbörda minskar lite, just nu är det lite hysteriskt. Blir det lite lugnare är jag gärna med och leker igen när den här leken är slut. :D
 
LL:

1. Mistimed
2. xfie
3. Magnum
4.
5.
6.
7.

Ja och jag är ju som jag är 🤪 Fattar trögt men nån gång kanske poletten trillar ner 😅
 
LL:

1. Mistimed
2. xfie
3. Magnum
4. Artline
5. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
6. Hedinn
7.

Tror jag i alla fall. Lär vilja ha nåt att göra i helgen. :D
 
LL:

1. Mistimed
2. xfie
3. Magnum
4. Artline
5. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
6. Hedinn
7. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
 
LL:

1. Mistimed
2. xfie
3. Magnum
4. Artline
5. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
6. Hedinn
7. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
8. Lena
 
@godisklubba jag röstade ju nästan bara på goda, var med och röstade ut dig och lyssnade faktiskt ganska bra på dem andra i lyan, hur får du det till att kunna spela? :p

Men jag lyckades väl flyta med tillräckligt mycket, och äta upp de mest misstänksamma :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 079
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 021
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 945
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp