Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL:

1. Mistimed
2. xfie
3. Magnum
4. Artline
5. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
6. Hedinn
7. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
8. Lena
9. Fio
 
@godisklubba jag röstade ju nästan bara på goda, var med och röstade ut dig och lyssnade faktiskt ganska bra på dem andra i lyan, hur får du det till att kunna spela? :p

Men jag lyckades väl flyta med tillräckligt mycket, och äta upp de mest misstänksamma :D
Jag tror man lär sig mycket av att vara i lyan första leken. Då har man alltid någon mer än LL att bolla med. För visst var du demon? Eller var du tjuv? Minns inte nu :o

Hur som, ni båda satt i någon form av lya. Du måste ju skrivit egna inlägg med, och de antar jag att du skrev och inte lyamedlemmarna skrev åt dig ;)
Så jo, nog kan du spela!
 
Jag tror man lär sig mycket av att vara i lyan första leken. Då har man alltid någon mer än LL att bolla med. För visst var du demon? Eller var du tjuv? Minns inte nu :o

Hur som, ni båda satt i någon form av lya. Du måste ju skrivit egna inlägg med, och de antar jag att du skrev och inte lyamedlemmarna skrev åt dig ;)
Så jo, nog kan du spela!
Jag var psykopat, demonen var väl inte med? Jag var faktiskt lite besviken över att jag inte blev lynchad- och därmed inte var mer än en vanlig ulv :D

Ja, jag formulerade inläggen själv men det var ju några gånger jag blev tillsagd att jag gjorde fel, när jag blev först att rösta på Ferrari blev Cirkus lite sur...
 
Jag var psykopat, demonen var väl inte med? Jag var faktiskt lite besviken över att jag inte blev lynchad- och därmed inte var mer än en vanlig ulv :D

Ja, jag formulerade inläggen själv men det var ju några gånger jag blev tillsagd att jag gjorde fel, när jag blev först att rösta på Ferrari blev Cirkus lite sur...
Jamen gud, förlåt. Nä, menade så klart psykopaten och inte demon :o

Haha, sånt händer! Det var bara första leken ju, hundår liksom. Jag råkade försäga mig några gånger när jag var LL så att @Hedinn fick städa efter mig... tyckte själv att jag var så smart som inte försade mig alls... :D
 
Jamen gud, förlåt. Nä, menade så klart psykopaten och inte demon :o

Haha, sånt händer! Det var bara första leken ju, hundår liksom. Jag råkade försäga mig några gånger när jag var LL så att @Hedinn fick städa efter mig... tyckte själv att jag var så smart som inte försade mig alls... :D
Vad skrev du för något? :)
 
Ja, jag formulerade inläggen själv men det var ju några gånger jag blev tillsagd att jag gjorde fel, när jag blev först att rösta på Ferrari blev Cirkus lite sur...

He he ja jag blev orolig att det skulle vara för uppenbart när ni två var de som var utpekade som ulvar, men det räddade ju upp sig :D
 
Du får gärna vara bollplank till mej 😇

Jag har endast varit ,citat: 'typisk newbibybo' :angel:

så jag skulle bli jätteglad om jag kunde lyfta nån tanke med någon ibland. 😎
Jag har inte tid att leka själv just nu, så jag skulle kunna vara bollplank för dig. Men eventuellt har du deltagit i fler lekar än mig? Så blir det för komplicerat får du inte glömma att jag typ också är newbie :angel: :rofl:
 
Jag har inte tid att leka själv just nu, så jag skulle kunna vara bollplank för dig. Men eventuellt har du deltagit i fler lekar än mig? Så blir det för komplicerat får du inte glömma att jag typ också är newbie :angel: :rofl:
Gärna 💕
Jag vet inte, tre lekar kanske?
Fast skillnaden mellan dej o mej är ju att du är duktig. Jag, inte så värst 😁😁
 
Gärna 💕
Jag vet inte, tre lekar kanske?
Fast skillnaden mellan dej o mej är ju att du är duktig. Jag, inte så värst 😁😁
Ha! Då går du om mig nu då! Jag har varit deltagare i tre lekar :D
Men nejdå, du är säkert också bra! Jag kunde ju nästan skrika ut att jag var siaren men "ingen" fattade :rofl:
——————————
@Niyama vill du vara LL nu då? 9 pers är uppskrivna och om jag är bollplank till Magnum så ska jag nog inte vara LL samtidigt ;)
 
Jag har följt några lekar och tycker att det verkar jättekul! Jag lyckas dock aldrig identifiera vem som är ond och vem som är god, alla är ju så oerhört övertygande i sina argument om hur goda de själva är och hur onda andra är :D ;) :devil: Men jag är lite tveksam till hur mycket tid det tar att leka. Hur många minuter/timmar (!) lägger man normalt sett per dag på att vara med i en lek? Den senaste leken var det ju väldigt många sidor att läsa varje dag och jag hade svårt att hinna trots att jag inte ens var med i spelet :)

(Sedan en liten sidofråga: jag är dessutom en lurker som följt trådar redan innan jag registrerade ett konto och minns en lek för länge länge sedan där folk hade bytt användarnamn till t.ex. "Kinesiska Muren" och "Donald Trump" som var så rolig att jag höll på att dö av skratt ett antal gånger. Var det ett specialupplägg?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 904
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 689
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 577
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 301
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp