Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag leker gärna kommande lek, men nästa gång jag är LL skulle det vara väldigt välkommet med temahjälp!

Du får gärna PMa mig! Har ett tema i huvudet men måste klura ut de sista detaljerna. Så du får gärna vara LL med mig, jag kan spara "mitt" tema!

Eller om @Niyama tänkt köra utan tema, så kan du spara det tills dess :)

Vad fina ni är! :love:

Jag har för mig att @Niyama brukar köra temalöst, så jag kan spara min tills hon är LL nästa gång så kan du använda ditt eget tema @heffaklumpen
Så länge det inte är mitt tema. :cautious:
 
Vad fina ni är! :love:

Jag har för mig att @Niyama brukar köra temalöst, så jag kan spara min tills hon är LL nästa gång så kan du använda ditt eget tema @heffaklumpen
Så länge det inte är mitt tema. :cautious:
Det låter som en bra plan. Jag har lätt för att få nya idéer (ehem), så vill du PMa ditt tema? I så fall kan jag lätt komma på ett annat, om det råkar vara samma, så kan du köra ditt med Niyama senare :)
 
LL: Lobelia, Heffaklumpen, iiantazie
1. Niyama
2. Artline
3. glömmerallt
4. flyingchange
5. Hedinn
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Jag skriver upp oss så länge och hoppas på att det går vägen :D :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 164
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 424
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 781
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp