Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ju som jag är och här är två stycken jag tycker passar när ulvarna tar Ängeln ifrån oss.

Först en Irländsk sångerska som heter Donna Taggert, sedan Willie Nelson och Ray Charles


 
Tack för taggen (dessutom två gånger) :love:

Jag har som sagt verkligen inte tid just nu, har två prov och inlämningarna verkar bara bli fler och fler. Men om leken inte är igång förrän på torsdag nästa vecka så kan jag vara med (då har de flesta deadlines varit)! :)

Edit: stavfel.
Älskar att du gör precis som i lekar och skriver "Edit" när du gjort ändring :rofl: . Lekskadad? :p
 
Tack för taggen! :love:
Tappade ärligt talat lite sugen efter att så många var missnöjda över vår lek. Har dessutom en långkörning i helgen och hinner inte leka, så avvaktar och ser när leksuget kommer tillbaka :)
Jag har också fått kritik för nån mindre lyckad lek. Det är bara att lära av misstagen! Ni var väl dessutom ett gäng ganska orutinerade LL som gav er på en jätteavancerad lek. Ni är inte ensamma om att ge er på idéer som visat sig mindre lyckade 😉
 
Tack för taggen! :love:
Tappade ärligt talat lite sugen efter att så många var missnöjda över vår lek. Har dessutom en långkörning i helgen och hinner inte leka, så avvaktar och ser när leksuget kommer tillbaka :)
Vad tråkigt, hoppas du får tillbaka leksuget snart, du är ett trevligt tillskott i lekarna. :) Jag tror eran lek led av att ni försökte klämma in för många ideer och specialroller i en och samma lek, speciellt när det var så få deltagare. (personligen mådde jag tyvärr inte så bra och dåblev ju också leken för komplicerad). Många roliga idder glänser mer när de inte måste slåss med varandra. Jag tyckte ni skötte leken bra med tanke på eran orutin.

Tack för taggen @cirkus jag har lite annat att göra så har inte så mycket tid förrän tisdag kväll så jag avaktar lite med att skriva upp mig.
 
Tack för taggen! :love:
Tappade ärligt talat lite sugen efter att så många var missnöjda över vår lek. Har dessutom en långkörning i helgen och hinner inte leka, så avvaktar och ser när leksuget kommer tillbaka :)
Min första lek lyckades jag räkna fel och avslutade den för tidigt :angel: . Det är som med själva lekandet, man måste öva :). Jag har övat genom att hänga med andra LL ibland.
 
Tack för taggen! :love:
Tappade ärligt talat lite sugen efter att så många var missnöjda över vår lek. Har dessutom en långkörning i helgen och hinner inte leka, så avvaktar och ser när leksuget kommer tillbaka :)
Fast leken blev ju jätterolig! Som glömmerallt skrev så blir det svårt när man vill göra för mycket på en gång. Men det är sånt man lär sig med tiden. Leken Artline, Myrten och jag körde hade vi en ny roll med, om jag inte minns fel, och vi hade ett helvete att hålla ordning på allt. :D

Det är svårt att vara LL, det är alltid svårt med balans i leken - extra svårt när man har med omvandlingsroller. Och just slumputfall kan göra det svårt för deltagarna att utläsa något av händelserna i leken.

Men man lär sig ju av sånt, det är ju omöjligt att ha koll på allt från början. Jag tycker det är jättekul att du är med och leker och hoppas att suget kommer tillbaka!

För övrigt; jag är aldrig LL med huvudansvar, helt enkelt för att jag tycker det är för svårt.
 
Äh, jag VILL ju leka och det saknas ändå ett antal deltagare, så jag kan lika gärna skriva upp mig nu!

LL: Idahoe

1. cirkus
2. Mirtai
3. Blacksmithfarm
4. Qitis
5. hemlig
6. Pegasus63
7. Niyama
8. LenaH
9. Heffaklumpen (men ni får stryka mig om första DL är före torsdag!)
10.
11.
12
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 425
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 034
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 991
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp