Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar "gammeldags"! Men för min del får gärna goda döda ha nån uppgift, tycker det är så trist att dö tidigt annars och jag tycker det oftast funkar att balansera bra.

När tänkte du ha dl?

Håller med Niyama här, Goda lyan får gärna ha antigen Spioninfo eller dold röst, (eller båda) om LL orkar hålla reda på det :)
 
Jag gillar "gammeldags"! Men för min del får gärna goda döda ha nån uppgift, tycker det är så trist att dö tidigt annars och jag tycker det oftast funkar att balansera bra.

När tänkte du ha dl?
Det kan vi säkert ordna :)

Jag vill inte ha dl senare än 2130, men kan ha tidigare än så om önskemål finns? Och nån gång mellan 07-08 på morgonen
 
LL: Idahoe

1. cirkus
2. Mirtai
3. Blacksmithfarm
4. Qitis
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12

Tidsbrist nu på lördag och söndag så kommer inte delta så mycket då om leken är igång!
 
LL: Idahoe

1. cirkus
2. Mirtai
3. Blacksmithfarm
4. Qitis
5. hemlig
6. Pegasus63
7.
8.
9.
10.
11.
12

Vet inte om jag har internet från lördag då jag flyttar, men det lär ni väl märka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 399
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 979
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 915
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp