Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för taggen men nu är det full rulle med både studier och jobb så avvaktar tills det lugnat sig lite.. Är dock gärna med i en åskådarlya om det finns intresse för det! :)

@Artline s Hungergames-lek som q nämner ovan var den leken när jag bitande mig för @cirkus och sedan nästan lyckades övertyga mig själv om att jag inte hade gjort det. :laugh: Men jag sitter och funderar på vem det var som hoppade in till oss i lyan som avbytare (för Snurrfian tror jag?), var det @Hjartagna kanske?
Jag komik i lyan istället för Lilltess som inte kunde fortsätta. Och blev lynchad pga ett av hennes första inlägg i leken då hon skrev något som inte alls stämde med den bybo hon/jag försökte spela.

LL : Gabbi_Ossi medhjälpare Mirtai
1 Snurrfian
2 cirkus (alltid att lita på!) (:eek: really !!!:eek: )
3 Habina - såvida det inte blir så att paddington är LL
4 quarter4ever helst om leken startar efter helgen annars tagga så ni får ett livstecken ifrån mig - annars är jag utan surf och kan inte delta .( om det är ok att anmäla på detta viset ;))
5 fio
6 Theodor (:up::) )
7 LenaH (så får vi se när leken beräknas börja)
8 Blacksmithfarm (borde hinna ;))
9
10
11
12
13
14
15
16
Knuffar upp och taggar lite fler samtidigt :)
@EmmaN
@Emtherlia
@supersonic

Jag har fö fått hjälp med surf till mobilen igen ( för ja den gick slut tidigare idag :()
Men stort tack till er underbara människor här i ulvlekarna:love: ni är helt underbara och jag har inte ord till att beskriva hur mycket det betyder för mig att ni är så enormt Goa ❤️
Jag skickar pengar tillbaka efter helgen då jag får möjighet att göra det

Jag är dock upptagen IOM att jag ordnar kurs i helgen så kanske inte direkt med i vanlig omfattning om leken drar igång just under helgen men kommer iaf ge livstecken ifrån mig då jag inte har slut på surf :)

Jag kan som sagt kör en Narnia-lek bara jag får en sidekick som kan sköta pysslet med eventuella lottningar, spionerier och annat dylikt tjafs.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 868
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31