ja men vis av erfarenheten från den gången jag fyllde år och faktiskt hittade leken sist och alla typOch ett litet deltagande i antal inlägg är väl som vilken normal spelare som helst![]()
så hellre motar jag olle i grind
( jag var god den gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja men vis av erfarenheten från den gången jag fyllde år och faktiskt hittade leken sist och alla typOch ett litet deltagande i antal inlägg är väl som vilken normal spelare som helst![]()
ja men vis av erfarenheten från den gången jag fyllde år och faktiskt hittade leken sist och alla typ
så hellre motar jag olle i grind
( jag var god den gången)
Jaja, jag är ju ALLTID god , så det så!
stämmer oftast men inte alltid![]()
Jag komik i lyan istället för Lilltess som inte kunde fortsätta. Och blev lynchad pga ett av hennes första inlägg i leken då hon skrev något som inte alls stämde med den bybo hon/jag försökte spela.@Artline s Hungergames-lek som q nämner ovan var den leken när jag bitande mig för @cirkus och sedan nästan lyckades övertyga mig själv om att jag inte hade gjort det.Men jag sitter och funderar på vem det var som hoppade in till oss i lyan som avbytare (för Snurrfian tror jag?), var det @Hjartagna kanske?
Hej hoppJag komik i lyan istället för Lilltess som inte kunde fortsätta. Och blev lynchad pga ett av hennes första inlägg i leken då hon skrev något som inte alls stämde med den bybo hon/jag försökte spela.
Jag är gärna med i en åskådarlya, så jag inte förstör för någon för att jag gör nåt fel![]()
Det värsta som kan hända är att du gör en @HedinnJag är gärna med i en åskådarlya, så jag inte förstör för någon för att jag gör nåt fel![]()