inte lika avatarer heller - sedan får jag än en gång be om ursäkt för att jag stavade fel på originalnamnet Caisa-Lundblad - väl?Det är ju bara första bokstaven som är samma!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte lika avatarer heller - sedan får jag än en gång be om ursäkt för att jag stavade fel på originalnamnet Caisa-Lundblad - väl?Det är ju bara första bokstaven som är samma!![]()
Hahaha, CaisaLundblad var det innan. Nästan rätt!inte lika avatarer heller - sedan får jag än en gång be om ursäkt för att jag stavade fel på originalnamnet Caisa-Lundblad - väl?![]()
äsch då ett djäkla bindesträck ... jajaHahaha, CaisaLundblad var det innan. Nästan rätt!![]()
Haha
Men jag ska ju vara LL och Q har välHaha
Tyvärr, även om jag nog har snäppet mer tid nu än jag hade innan jul så kommer jag inte klara av att hänga med nog mycket om det skrivs 10 sidor om dagen, så får avstå.
jo jag har bådeMen jag ska ju vara LL och Q har välfortfarande så det blir nog lugnare.
Haha ja jag vet, meddelande mest för att många som blir taggade brukar undra när det ska starta.jag har ju sjuttsingen taggat de flesta så jag har iaf gjort mitt bästa - de första 3-4 har ju "snällt" anmält sig ( eller meddelat att de inte kan ) så hoppas på att det kan bli så![]()
remember this nurå- ni som leker ocksåMen jag ska ju vara LL och Q har välfortfarande så det blir nog lugnare.
så är det ibland - men ville ändå tagga digTyvärr. Är ledig, men har svårt att hinna med livet ändå. Vill, men kan inte.
redan gjortNu får du göra om och göra rätt @quarter4ever![]()
tycker hon jaFast de två är ju toklätt att hålla isär. En är normal och en är eh... lite speciell.![]()
![]()