Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur kunde ni fatta det? Har ni redan svarat på det så har jag missat.
Jag vet ju inte hur ulvarna tänkte men vet att jag kände tidigt att hon har hjälp lite i kulisserna samt den totala fokuseringen på Bsf lynchen ;) jag tror jag skrev det rätt tidigt trolig spökväckare?:cool:
 
Jag vet ju inte hur ulvarna tänkte men vet att jag kände tidigt att hon har hjälp lite i kulisserna samt den totala fokuseringen på Bsf lynchen ;) jag tror jag skrev det rätt tidigt trolig spökväckare?:cool:

Ja, det gjorde du. När du skrev det fick jag kolla i våran konversation att jag inte hade skrivit nåt dumt :nailbiting: du brukar ju ha typ femtioelva spelare aktuella för en roll och så helt plötsligt kom det "Emtherlia - spökväckare"! Men hon väntade ju nåt dygn innan hon väckte BSF.
 
Asch då, jag var lite rädd för det...

@Niyama Jag gissade det iom att det tog tid innan jag blev väckt (men det visste ju bara jag). "Normalt" väcks väl den först döda goda. Nu fick jag ju bli spöke ändå :D

Jag visste att jag inte skulle ätas första natten, tänkte att så gör de inte mot en nybörjare. Så jag väntade till andra natten ifall någon som fått en sia skulle åka ut och på så vis skulle jag kunna få mer info. När en ond åkte ut vågade jag inte chansa på att inte bli uppkäkad utan valde att väcka BSF i fall att:)
 
Jag visste att jag inte skulle ätas första natten, tänkte att så gör de inte mot en nybörjare. Så jag väntade till andra natten ifall någon som fått en sia skulle åka ut och på så vis skulle jag kunna få mer info. När en ond åkte ut vågade jag inte chansa på att inte bli uppkäkad utan valde att väcka BSF i fall att:)
Haha, iskallt av en ny spelare :laugh:
 
Men jösses, här skrivs det hej vilt ser jag! Och grattis till de onda, får man väl lov att säga nu då! Jag sitter här och är nöjd över att jag åtminstone hade rätt i mina tankar om att Criskus var ond och retar mig över att jag inte alls såg Klaras så tydliga hint om att hon var ängel. Jag missar då allt det viktiga:o:rofl:

Men tack LL och alla lekkamrater för en rolig lek! (Erkänn att ni hade roligt åt mig, ulvar!?)
 
Det här inlägget var det. :)

Idag måste vi få ut en ond. Just nu står det 4-3, och om balansberäkningen i början stämmer behöver ulvarna bara få ut en ond ikväll, och sedan ett lyckat käk för att vinna. Jag är därför inte förvånad över att det sprutar ut misstankar mot mig just nu. Det vore verkligen kalas för ulvarna att lyckas få ut mig ikväll. Det skulle öka deras vinstchanser betydligt.

Snurrfians plötsliga misstankar mot mig gör ju att jag självklart riktar ögonen åt henne, jag vet min roll och jag vet att det skulle vara ett stort misstag för goda sidan att delta i att rösta ut mig ikväll. Snurris kommentar häromdagen om att hennes röst inte spelade någon roll kan ju tyda på att den verkligen inte spelade någon roll eftersom det stod mellan två goda, vet vi ju nu.

Jag ska sätta mig och kika lite på leken och se vad anat jag kan komma fram till.

@Klara Vad skrev du som var en hint? Jag missade det ganska rejält känner jag:p
 
Grattis onda och tack alla för en rolig lek!!

Sen var Paddi länge påtänkt som vår vän ända till idag när hon röstade på mig istället för på Klara eller Snurrus fius som vi försökt bädda för.

Var inte på topp igår om man säger så, men det var den tanken som slog mig när jag snabbt gick igenom mina egna teoriinlägg för att överhuvudtaget kunna skriva ihop ett inlägg. Fick för mig att ni nog trodde jag var onda fen efter att ha skrivit den möjligheten om BSF och sedan mitt fantastiska spår efter heartstring :o- kände själv att jag spelade onda sidan lite väl i händerna i den här leken tyvärr...:banghead:
Iaf den jag såg det tydligast hos var dig som hakade på det jag skrivit och inte ifrågasatte mina teorier..
 
Grattis onda och tack alla för en rolig lek!!



Var inte på topp igår om man säger så, men det var den tanken som slog mig när jag snabbt gick igenom mina egna teoriinlägg för att överhuvudtaget kunna skriva ihop ett inlägg. Fick för mig att ni nog trodde jag var onda fen efter att ha skrivit den möjligheten om BSF och sedan mitt fantastiska spår efter heartstring :o- kände själv att jag spelade onda sidan lite väl i händerna i den här leken tyvärr...:banghead:
Iaf den jag såg det tydligast hos var dig som hakade på det jag skrivit och inte ifrågasatte mina teorier..

Och jag som tyckte att DU var så följsam - du röstade precis som jag men lite efter mig i alla lynchet, jag kunde verkligen inte få ihop det till att jag inte i frågasatt dig - jag tyckte ju du följde mig inte tvärt om ;)
 
Grattis onda och tack alla för en rolig lek!!



Var inte på topp igår om man säger så, men det var den tanken som slog mig när jag snabbt gick igenom mina egna teoriinlägg för att överhuvudtaget kunna skriva ihop ett inlägg. Fick för mig att ni nog trodde jag var onda fen efter att ha skrivit den möjligheten om BSF och sedan mitt fantastiska spår efter heartstring :o- kände själv att jag spelade onda sidan lite väl i händerna i den här leken tyvärr...:banghead:
Iaf den jag såg det tydligast hos var dig som hakade på det jag skrivit och inte ifrågasatte mina teorier..


Jajust - vi tyckte att heartstring var så uppnbart en förvirrad god - man kan inte vara så skum som ond - så vi tänkte att DET måste ju Paddi fatta också :laugh::laugh: därför blev du vår kompis ända till sista DL
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 948
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 801
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp