Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag som tyckte att DU var så följsam - du röstade precis som jag men lite efter mig i alla lynchet, jag kunde verkligen inte få ihop det till att jag inte i frågasatt dig - jag tyckte ju du följde mig inte tvärt om ;)
Jag började ju m att dra upp teorierna iaf om BSF, du kontrade med att BSF nog kunde vara onda fen och röstade utifrån det och sedan röstade jag efter dig - Ulvlekarnas facit på hur ond utanför lyan och lyan kommunicerar med varandra :p ;)
 
Grattis onda och tack alla för en rolig lek!!



Var inte på topp igår om man säger så, men det var den tanken som slog mig när jag snabbt gick igenom mina egna teoriinlägg för att överhuvudtaget kunna skriva ihop ett inlägg. Fick för mig att ni nog trodde jag var onda fen efter att ha skrivit den möjligheten om BSF och sedan mitt fantastiska spår efter heartstring :o- kände själv att jag spelade onda sidan lite väl i händerna i den här leken tyvärr...:banghead:
Iaf den jag såg det tydligast hos var dig som hakade på det jag skrivit och inte ifrågasatte mina teorier..

Jag trodde du var på vår sida, helt säkert, efter att ha hjälpt till att lyncha heart, var så säker på att du skulle se genom förvirringen och och förklaringarna att hon borde vara god. När du gav dig på cirkus så ändrade vi oss.
 
Vid första DL?
Ja det var hon , _CB_ och heartstring jag funderade mellan på att sia och velade mellan heartstring och LenaH. Det kanske var synd att jag inte tog heartstring för hon kunde behövt en godförklaring ;) men att få ut en ulv är inte så pjåkigt det heller :p
 
:D Puh för en gångs skull gjorde jag inte ett så tokigt jobb som ond utan för lyan! Jag var helt övertygad om att jag skulle bli käkad första natten i och med att jag har klarat mig länge många lekar nu på slutet så jag tog skydd då. Sen satte jag @LenaH och @cirkus i lyan redan på tisdagen till Niyama, även om jag blev lite osäker på Cirkus ett tag... :cautious: Men att ni inte tog mig som ond fe? Jag tyckte att jag trasslade till det rätt bra för mig... :o:angel:
 
:D Puh för en gångs skull gjorde jag inte ett så tokigt jobb som ond utan för lyan! Jag var helt övertygad om att jag skulle bli käkad första natten i och med att jag har klarat mig länge många lekar nu på slutet så jag tog skydd då. Sen satte jag @LenaH och @cirkus i lyan redan på tisdagen till Niyama, även om jag blev lite osäker på Cirkus ett tag... :cautious: Men att ni inte tog mig som ond fe? Jag tyckte att jag trasslade till det rätt bra för mig... :o:angel:
Nej, du gjorde riktigt bra ifrån dig men vi tyckte du var en snurrig god och funderade på att försöka få dig lynchad. :o
 
Nej, du gjorde riktigt bra ifrån dig men vi tyckte du var en snurrig god och funderade på att försöka få dig lynchad. :o
:D Jag satt tappert och försökte hitta något försvar åt dig men det kändes rätt lönlöst så jag fick lov att lägga en röst där. :D
 
Alltså, ulvarna tycker att jag uppenbart är en förvirrad god - och då tror alla goda att jag är en ond.
Snurrfian tycker ulvarna är en snurrig god- och hon är onda fen.
Vad hände med alla erfarna spelare som ska kunna se sånt där!? :cautious::rofl:

Och jag själv tycker inte alls att det var så uppenbart att du @LenaH var siad. Fast jag såg ju inte Klaras hint heller (som hon tom får en varning för).. Och jag var faktiskt rätt övertygad om att Q var den onda fen, redan innan Klaras fiskeriande.
Vad är det för fel på mig!? :o:crazy::p
 
Alltså, ulvarna tycker att jag uppenbart är en förvirrad god - och då tror alla goda att jag är en ond.
Snurrfian tycker ulvarna är en snurrig god- och hon är onda fen.
Vad hände med alla erfarna spelare som ska kunna se sånt där!? :cautious::rofl:

Och jag själv tycker inte alls att det var så uppenbart att du @LenaH var siad. Fast jag såg ju inte Klaras hint heller (som hon tom får en varning för).. Och jag var faktiskt rätt övertygad om att Q var den onda fen, redan innan Klaras fiskeriande.
Vad är det för fel på mig!? :o:crazy::p
Du tänker för många varv. Oftast är det inte så komplicerat som man kan tro. :)

Och jag har spanat efter vildvittror i flera dagar nu för jag har faktiskt lite dåligt samvete över hur jag snärjde dig. :o :p
 
Du tänker för många varv. Oftast är det inte så komplicerat som man kan tro. :)

Och jag har spanat efter vildvittror i flera dagar nu för jag har faktiskt lite dåligt samvete över hur jag snärjde dig. :o :p
Jag är expert på att krångla till allting :o:D

Det hoppas jag att du har! Taskigt värre! :mad: Jag ska nog aaaaaaaaldrig mer vara med i samma lek som du! :mad:;)
Fast jag var nog inte så svår att snärja :angel:
 
Nu har jag försökt ändra inlägget ovan flera gånger så inte min text ska hamna i citatet men när jag tryckt spara kommer [/QUOTE] tillbaka :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 811
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp