Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Au contraire så misstänkte jag dig ( och _CorpseBride_ för ert snabba följande.( jag är däremot inte så osmart att jag låter det synas i mina sammanställningar ) :p
Och @Klara jag var relativt övertygad om att du var god denna gången vilket @cirkus var snabb att påpeka :meh:
Jag förstod att du var det. Och när cirkus påpekade det för dig började jag fundera på cirkus. Men hon hade ju lovat att misstänka mig oavsett.....

Jag hade cirkus eller Lobelia i lyan. Inte båda. Kanske den andra som fe.
 
Men ta det inte så allvarligt. Det förstår väl jag också, att du inte är ensam om att välja käk. Den här gången fick jag en tanke om att du kanske satt i lyan när ni försökte käka mig, det hade ju lika gärna kunnat vara fel. Och som sagt, inget jag kunde bygga en teori på.

Däremot alla dina misstag i dina inlägg. ;)
Det handlade mest om att jag spelade från jobbet och var ofokuserad., gör för övrigt jämnt sådana missar i det läget och har blivit lynchades som god utifrån dem. Det har inget med rollen att göra.
 
Det handlade mest om att jag spelade från jobbet och var ofokuserad., gör för övrigt jämnt sådana missar i det läget och har blivit lynchades som god utifrån dem. Det har inget med rollen att göra.
Jag gör detsamma. Och har blivit lynchad. Det var därför jag var osäker på om du verkligen var ond.
 
Jag förstod att du var det. Och när cirkus påpekade det för dig började jag fundera på cirkus. Men hon hade ju lovat att misstänka mig oavsett.....

Jag hade cirkus eller Lobelia i lyan. Inte båda. Kanske den andra som fe.
Då var det synd och lite konstigt att du inte röstade på någon av oss förrän sista lynchen :devil:
 
När jag såg vart det var på väg hoppades jag lite på att @zassoo skulle dela ut ett paket så det åtminstone blev spännande. Nyfiken på varför du inte chansade?

Jo jag hade ju tänkt det men glömde helt bort :( Blir helt förvirrad av att behöva lämna in mina val till dag-DL, känns ologiskt :p Sen att jag inte använde paketen alls förrän dag 3 var för att det kändes så himla svårt, vill ju inte ge paket till en ond... Men som sagt, jag hade tänkt ge paket idag men hade inte en tanke på det utan ville bara få iväg en röst.
 
Men ta det inte så allvarligt. Det förstår väl jag också, att du inte är ensam om att välja käk. Den här gången fick jag en tanke om att du kanske satt i lyan när ni försökte käka mig, det hade ju lika gärna kunnat vara fel. Och som sagt, inget jag kunde bygga en teori på.

Däremot alla dina misstag i dina inlägg. ;)
Jag blir lite irriterad när du jämnt tror att jag är ute efter dig efter en lek där jag gick hårt åt dig. Det är liksom min spelet när jag hittar något jag tycker är skumt ( eller låtsas tycka). Jag lovar jag har aldrig varit ute efter dig specifikt så kan du sluta anmärka på det jämnt?
 
Jo jag hade ju tänkt det men glömde helt bort :( Blir helt förvirrad av att behöva lämna in mina val till dag-DL, känns ologiskt :p Sen att jag inte använde paketen alls förrän dag 3 var för att det kändes så himla svårt, vill ju inte ge paket till en ond... Men som sagt, jag hade tänkt ge paket idag men hade inte en tanke på det utan ville bara få iväg en röst.

Det är ju dagDL för att mottagaren ska kunna använda dom till nattDL, annars hade dom ju kunnat användas först ett dygn senare :)
 
Jag blir lite irriterad när du jämnt tror att jag är ute efter dig efter en lek där jag gick hårt åt dig. Det är liksom min spelet när jag hittar något jag tycker är skumt ( eller låtsas tycka). Jag lovar jag har aldrig varit ute efter dig specifikt så kan du sluta anmärka på det jämnt?
Det kan jag absolut.
 
Jag måste tacka dig klara för din grova hit om att du var ängel, det var först efter den vi blev säkra :bow:
Varsågod. :p Jag fick en varning för den. :o Men som sagt, jag var redan innan säker på att ni visste vem jag var så jag ville ta chansen att få fram mitt budskap till de goda. Satt bra länge och formulerade om det inlägget, för att inte gå över gränsen. Lyckades visst inte riktigt ändå. :o
 
Jag blir lite irriterad när du jämnt tror att jag är ute efter dig efter en lek där jag gick hårt åt dig. Det är liksom min spelet när jag hittar något jag tycker är skumt ( eller låtsas tycka). Jag lovar jag har aldrig varit ute efter dig specifikt så kan du sluta anmärka på det jämnt?
Den sista tiden har jag ändå inte känns att det varit så, så jag har redan släppt det för ett tag sedan. Så det var absolut inte det som det handlade om när jag fick känslan av att du satt i lyan pga försöket att käka mig. Det blev kopplingen till Harry Potter-leken som dök upp i mitt huvud.
 
Varsågod. :p Jag fick en varning för den. :o Men som sagt, jag var redan innan säker på att ni visste vem jag var så jag ville ta chansen att få fram mitt budskap till de goda. Satt bra länge och formulerade om det inlägget, för att inte gå över gränsen. Lyckades visst inte riktigt ändå. :o

Nja, var inte mening som en varning, bara typ "akta så du inte kliver över gränsen, för den är nära" :)

Tillägg: bättre att uppmärksamma någon innan det är för sent.
 
Jo jag hade ju tänkt det men glömde helt bort :( Blir helt förvirrad av att behöva lämna in mina val till dag-DL, känns ologiskt :p Sen att jag inte använde paketen alls förrän dag 3 var för att det kändes så himla svårt, vill ju inte ge paket till en ond... Men som sagt, jag hade tänkt ge paket idag men hade inte en tanke på det utan ville bara få iväg en röst.

Vi eller i allafall jag var rätt säkra på dig som vår vän idag!

Fniss - du var i allafall bättre på att vara brevis än vad jag var - jag lyckas alltid dela ut paket till en ond första dagen, gärna en sia ;)

Jag förstår osäkerheten i att dela ut fel, men jag har aldrig haft is i magen och väntat. Eftersom risken är att man blir käk eller så.
 
Det är ju dagDL för att mottagaren ska kunna använda dom till nattDL, annars hade dom ju kunnat användas först ett dygn senare :)

Jo jag förstår det :) Bara att jag lyckades inte få in det i mitt huvud! Rena turen att jag kom ihåg att skicka om sian men då gick ju Q och blev käkad :mad: :p
 
@cirkus Hur kommer det sig att ni trodde det? :p

Det var idag som du kände så följsam och fin.
Teoriade på bra mot Klara tänkte att du också fattade att hon var ängel iom att hon skyddat sig själv och fen sett det i sina spionrader

Dessutom lite uteslutningsmetod. Klara var ängel det förstod vi idag efter hennes inlägg. Em var spökväckare fattade vi tidigare. Sen var Paddi länge påtänkt som vår vän ända till idag när hon röstade på mig istället för på Klara eller Snurrus fius som vi försökt bädda för. Jag trodde att Snurrfian kanske var brevis, hon var aldrig på tapeten som fe (tror jag) . Då var det bara du kvar O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 347
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 790
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 873
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp