Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faan! Den hade jag glömt!Jag tänker lite samma sak @Blacksmithfarm och @Hedinn. Dessutom skrämmer det mig lite att det kom tre snabba röster på gabby efter att jag hade skrivit att jag ville syns henne. Gabby känns fortfarande ulvig men teorier i rösterna mot henne känns lite svaga, kanske speciellt hemligs men även DD och Artline funderar jag lite på. Samtidigt så om man tror sig veta att någon är ulv så borde man rösta där. Samtidigt slår det mig att vi har psykopaten, visst åkte det en god om vi lynchade den? Skulle det kunna vara så att gabby är psykopaten och lyan ser en chans att få ut en god samtidigt som de som är ulvar försöker skapa sig ett alibi?
Men visst måste vi få ut alla ulvar för att vinna? Så förr eller senare måste vi riskera att en god åker?
Jo... Fast det är ju vågade röster som skapar alibi. Kanske väntade de sig att fler skulle haka på mot bumpo. Eller så la de bara alibiröster efter tycke och smak. Eller så är de goda hela högen, vad vet jag?Kom fram till i min genomgång att hemlig ju la första rösten på Q igår. Jag tycker inte det går ihop med teorin om att G_Os och Qs röster på bumpo var för att offra en kollega? Att hemlig då lägger en alibiröst på Q känns väl vågat? Eller?
Men nej, var du tvungen att skriva så? Hade jag totalt förträngt...Jag tänker lite samma sak @Blacksmithfarm och @Hedinn. Dessutom skrämmer det mig lite att det kom tre snabba röster på gabby efter att jag hade skrivit att jag ville syns henne. Gabby känns fortfarande ulvig men teorier i rösterna mot henne känns lite svaga, kanske speciellt hemligs men även DD och Artline funderar jag lite på. Samtidigt så om man tror sig veta att någon är ulv så borde man rösta där. Samtidigt slår det mig att vi har psykopaten, visst åkte det en god om vi lynchade den? Skulle det kunna vara så att gabby är psykopaten och lyan ser en chans att få ut en god samtidigt som de som är ulvar försöker skapa sig ett alibi?
Men visst måste vi få ut alla ulvar för att vinna? Så förr eller senare måste vi riskera att en god åker?
Nä, jag försöker bara sätta mig in i den där taktikspelar-hjärnan tillhörande Q, men det går nog sådär, känner jag. Inte riktigt min grej.![]()
Men nej, var du tvungen att skriva så? Hade jag totalt förträngt...
Ja, jag kan mycket väl bli grundlurad gällande Gabby.
Ja. Jag tyckte att jag hade en ganska klar bild över läget förut, men så börjar alla vända upp och ned på det och just nu känns det som att jag lika gärna kan byta sida på hela högen, ungefär.förlåt
Men hur menar du grundlurad? Att hon skulle vara god eller vad?![]()
Jag vet inte, när hon höll med mig mot Q dag 1 så började jag nog sätta henne som god. Men har insett ett mönster nu. Hon lanserar teorier - jag eller någon annan påpekar fel/brister - hon justerar och alla är glada, typ.När blev Hedinn god?
Jag vet inte, när hon höll med mig mot Q dag 1 så började jag nog sätta henne som god. Men har insett ett mönster nu. Hon lanserar teorier - jag eller någon annan påpekar fel/brister - hon justerar och alla är glada, typ.
Håller med dig för övrigt, alla kan vara onda...
Frågan om psykopaten - är den bra för lyan att ha kvar länge eller är det bättre att den åker snabbt? För goda måste det ju vara bättre att den åker snabbt just för att ulvarna förhoppningsvis inte har koll på de viktiga rollerna än och förhoppningsvis drar den med sig nån med en mindre viktig roll
Jag är beredd att ändra röst ifall det finns något vettigare att gå på, men jag kan personligen inte peka ut psykopaten i det här läget.Jag tycker det är svårt nu. Jag tror ju att gabby är ond men inte att hon är psykopaten, jag vill helst ha ut den helst (för det måste vi och i nuläget är chansen störst att de inte tar nån jätteviktig typ) - men det känns ju lite motigt att hitta den med 6 minuter kvar och även lite motigt att vända skutan som verkar ta kål på gabby.