Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh va fan.

Blacksmithfarm röstar på cirkus
Med stöd av mina tidigare teorier och för att hon har mig och DD som högst misstänkta främst p.g.a. - vad det verkar - röstlistorna. Sedan när kan man lita på att de två som i DL 2 har röstat på levande spelare och inte på de onda som åkt ut är ulvar? Nä. Jag tror att cirkus gör det lätt för sig här.

hemlig ändrar röst till cirkus med motiveringen att hon röstade på mig i första DL samt röstade sent i bägge två DL efteråt. Känns som att hon nästan missade för att hon och q (och övriga ulvar) diskuterade i lyan.

Jag känner att det är viktig att vi goda samlar rösterna och just nu litar jag mest på bsf även om risken finns att hon luras.

Artline röstar på Cirkus
Ulvarna ville troligen offra Gabby och hennes röst på DD idag kändes väldigt svag.

Derring-Do röstar på cirkus

Eftersom det dyker upp småsaker jag reagerar på i hennes inlägg, och hon vill rösta ut någon av de jag håller som godast.

DL 3
09:01 cirkus röstar på Derring-Do
18:08 Snurrfian röstar på cirkus

19:27 hemlig röstar på Artline
21:24 Blacksmithfarm röstar på cirkus
21:24 hemlig ändrar röst till cirkus
21:25 Artline röstar på cirkus
21:26 Derring-Do röstar på cirkus

Jaha, då kommer vi vara fyra kvar imorgon, jag antar att två av dem är ulvar, då det bör ha varit 4 från början.

Alltså måste vi ha ut en ulv imorgon för att ha någon som helst chans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 775
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka