Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går igenom leken för att se om jag kan hitta något som jag tidigare förbisett.

Den här kommentaren (och hela diskussionen) från hemlig till Q fastnade jag vid igen.
Men va f-n :mad:
@quarter4ever - kunde nån god framfört nåt innan NattDL? De har väl ingen information förrän efter natten. Så det är först nu siaren ska kunna få fram nåt, för det är väl den enda som kan sitta på nån information just nu?
Det ser ju ut som en anledning att tro att de inte sitter i lyan tillsammans, men det är för lite för att jag ska våga sätta hemlig som god, det kan ju trots allt vara ett litet spel för gallerierna?

Och så kollade jag på Qs teorier... (har tagit bort döda spelare, men behöll GO som någon slags referens)
Snurrfian har haft svårt med tid idag som hon tidigare aviserat om - så känns svår att greppa. Hon hade en teori om att LenaH och cirkus skulle vilja göra sken av att vara ovetandes om ulvarnas antal - för att de verkade samtala "med varandra" . cirkus frågade varför hon bara tog upp LenaH och cirkus ur det perspektivet- jag håller med där- för både jag och fio dividerade också. LenaH som hon röstade på var ju bevisligen god så hon var fel ute i sin tanke där . Men samtidigt kändes Snurrfians röst som en sådär typisk röst på LenaH hon kan göra när hon inte haft tid att läsa leken ordentligt .
Tja. Kan vara precis vad som helst med andra ord - en jag vill se mera av och känner att jag inte alls fått grepp om så här långt
...
hemlig
tja hon reagerade på ungefär samma sak som jag själv gjorde ( fios kommentar om avundsjuk?) Kanske att jag tycker att hon var väldigt snabbt på att ta fram ulvkortet på fio dock ? Men å andra sidan så tror jag inte att en ulvig hemlig gjort så. Så för mig hamnar faktiskt hemlig mera i det neutrala fältet just nu
Gabby_Ossi även hon har inte haft tid att delta ordentligt i leken men kommer in med tankar som redovisas innan DL1, hon röstar på fio - en avgörande röst efter min röst som la upp fio lika med mig - ( iaf som de synliga rösterna låg) Hon teoriar om fio och LenaH som båda visar sig vara goda efter dl1 respektive första käket. Hon funderar vidare över hemlig och sedan väljer hon att i det närmaste- iaf som det ser ut som- att "rädda mig " när hon röstar på fio
Mycket som får mig att vilja hålla ögonen på henne - men det kan lika gärna vara pga en fel tankegång. men iaf på min obslista !
Blacksmithfarm jobbade natt vid lekstarten och kom in under dagen till DL1 med den första rejäla sammanfattningen av leken och även teoriande som jag tycker för leken framåt Sedan att det råkade vara om mig teoriandet handlade om är inget jag tänker hänga upp mig på:p.
Jag har inga egentliga ondvibbar av BSF så här långt, men heller inga direkta godvibbar - så hon får vara neutral men med plus i kanten för att hon teoriar och fullföljer sina teoritankegångar ( sedan ska jag bara bestämma mig för om det är en ond eller god BSF som gör det ;) )
...
cirkus
tillbaka igen efter en lekpaus :) Kul! verkar ha haft lite IRL- saker som upptagit hennes tid och tankar . Men så pass har jag lekt med cirkus innan att jag inte känner några ondvibbar av det hon skrivit i leken så här långt, Jag kan iofs för den delen inte säga att hon skulle vara god heller . Hoppas på mera input från cirkus imorgon .
Derring-Do känns som jag (tllsammans med @Madalitso )närmast tvångsanmälde henne till leken :o:heart har visserligen lyckats klara av sin disputation ( GRATTIS !!!:banana: ) men har uppenbarligen mycket annat som upptar hennes tid - men hinner in med lite tankar innan DL1 och jag noterar att hon lägger en uddaröst på artline i ett läge där en sådan röst inte spelar någon som helst avgörande roll. Hon verkar ha funderingar kring att LenaH skulle vilja ha fio lynchad ( för att hon är god ?) i så fall i linje med vad LenaH tidigare uttryckte att det vore bra om en god blev lynchad i dl1 ? eller så var det bara en kommentar till just LenaH att då vore det ju en bra idé att lyncha fio om fio nog inte var ond? ingen aning om vart jag har DD så här långt, har inte stuckit ut åt någotdera hållet som jag sett .
Artline uhum känns som ännu en jag tvångsanmält:o eller iaf råkade anmäla :D
så tänker inte orda så mycket om tidsbrist här heller men noterar att även hon lägger en uddaröst ( på snurrfian) som inte fäller något avgörande i slutet av röstningen - behöver se mera av Artline !
GO hamnar å OBS-listan och är den enda i inlägget (efter DL1) som gör det, övriga är neutrala/vill se mer av. Det tyder på att de var beredda att offra GO.
Känns lite som ett försvar av Snurrfians röst.
Jag tycker det är lite intressant att hon tar hemlig i lite försvar, vet inte vad jag ska tro om det just nu men...
Äh, vette tusan om detta gav mig mycket...

Cirkus är tidigt på GO. Samtidigt var Q ovan på GO också, så de verkar varit beredda att offra henne när behovet uppstod.
Gabby hade kunnat lägga en röst på hemlig - då hade röstfifflarens röst eller lotten avgjort. Det kan iofs redan ha skett - dvs att röstfifflaren la sin röst på q och sen avgjorde lotten. Jag tycker att gabbys röst skaver.

Tänker du att ulvarna alltså skulle kunna offra en ulv och ett käk för att en ynka spionrad inte ska komma fram förrän DL3?

Teoriinlägg från hemlig (tagit bort döda spelare förutom Q och Go som referens)
quarter4ever Pratar med fio och LenaH om åskådarlyan. Poängterar att hon inte hittar en roll utanför lyan i denna lek.
Räknar antalet inlägg, jag funderar på om det är för att försöka visa sig aktiv i sitt letande efter ulvar, men ändå inte är det. Mycket prat om ingenting, så att säga.
Poängterar att det vore tråkigt att lyncha ängeln. Röstar på fio. Tycker det är intressant att BSF är den enda överlevande av de som röstat på q. Kommer senare med ett sammanfattande inlägg över deltagarna och skriver mer "på riktigt" än mycket prat om ingenting tycker jag.

Snurrfian Vill inte ge sig in i att räkna roller.
Rädd att avslöja nåt?
Reagerar på att cirkus och LenaH pratar om rollfördelningen. Röstar på LenaH. Tycker det är konstigt att Cirkus reagerar på att DD inte röstat på mig istället för på Artline. Funderar på om C vet om jag är ond och q i så fall god.
...
Gabby_Ossi Röstar på fio. Har inte sett så mycket av Gabby_Ossi

Blacksmithfarm Den första att ge sig på en sammanfattning över deltagarna. Reagerar på q och röstar på henne.
Tror inte det kommer vara svårt för goda lyan att hitta en god.
...
cirkus Ger sig på att räkna lite på roller. Gillar också att det finns en åskådarlya. Tycker att Snurrfian hakat upp sig på att hon och LenaH pratat rollfördelning.
Röstar på mig pga min röst på fio. Funderar över q's fundering över DD's röst på Artline. Säger att DD skulle ha kunnat rösta på mig. Varför? undrar jag själv.

Derring-Do Kommer in sent, lägger sin röst på Artline för att hon inte sett så mycket av Artline i leken. Jag tycker dock inte vi sett så mycket av Derring-Do heller.

Artline Har inte sett så mycket av Artline. Hon pratar lite om goda lyan. Röstar på Snurrfian för att S inte har vågat räkna på goda/onda.

Vad ger det här mig? Ingen aning i nuläget, måste fundera lite till över min röst ikväll.
Tycker att Q skriver mer på riktigt än mycket prat om ingenting. Hm, vet inte om jag håller med om det såhär i efterhand?
I övrigt är det mest en genomgång av vad som skett än hemligs tankar om spelarna. Och där ringer en liten varningsklocka för mig.
Det är väl egentligen rösten på Q i DL2 som hållt hemlig "på torra land" hittills. Och den rösten skulle ju kunna vara alibi, eller?

Läser vidare...

hemlig röstar på Artline pga ovanstående inlägg. Det känns som ett alibiinlägg för att sätta sig själv i bättre dager än jag misstänker hon är.
Dels hennes känsla mot mig och att jag ville "dra nytta av Hedinns misstankar mot henne".
Att både q och G_O röstade på bumpo säger hon kan vara alibiröster. Nu vet vi att bumpo var god, att då försvara q och G_O's röster mot henne drar igång min ulvradar rejält.
Hur kan det vara ett alibiinlägg? Jag hade misstankar mot gabby dagen innan. Även om jag var osäker.

Är det verkligen så konstigt att jag funderade på varför de röstade röstade på Bumpo? Det fanns inte så mycket att gå på heller när det gällde Bumpo då. Nu vet jag ju att den teorin inte stämde.

En klassiker på vännernas toa!

Min kommentar till Q var ärligt skriven här för jag är ärligt talat trött på hennes eviga röstmissande det gör att leken blir halt.

Min teori dag2 om q go och hemlig handlar om varför röstades just fio ut.

Jag står fast vid mina tankar och iom att bsf går igång på gammalt, tex kommentaren om q efter dl1 är jag ännu mer säker att jag är på rätt spår, men kan byta min röst om bsf får röster. Kommer inte ändra till ngn annan
Det kan jag iof förstå.

Vill bara säga att jag inte på något sätt är säker på att du är ond, hade jag varit det hade jag röstat redan. Håller på att gå igenom leken igen och du var ju tidigt på GO. Samtidigt var Q's första genomgång efter DL1 den där GO var den enda som hamnade på OBSlista.

Sedan vet ju jag att jag inte sitter i lyan vilket gör att din teori från ditt röstinlägg som lämnar mig som sista ulven inte går ihop. Så har du något alternativ där?

Jag ber om ursäkt för att jag bidragit så lite, trodde jag åtminstone skulle ha bättre tid idag men det sket sig visst. Jag förstår om ni tycker det är svårt att bedöma mig när jag skrivit så lite. (Själv tycker jag det är svårt att få grepp om någon, Hedinn var den enda jag kände att jag verkligen visste var jag hade och så blir hon käk :arghh:) Dock måste jag, efter att ha skummat dagens inlägg, fråga @cirkus : Igår skrev du att alla kunde vara skumma, men idag är det bara jag och Bsf du kan tänka dig att rösta på, vad hände med övriga?
Nu ska jag återgå till att läsa och se om jag kommer på något jag kan bidra med...

Det var den sista giltiga rösten som lades.
Håller med om att rösten på Q kände lite out of the blue.
DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever

Hm, Artline har troligtvis sett hemligs röst på Q när hon lägger sin, hon har mest troligt inte sett cirkus röst på G_O eftersom de kom samma minut. Så i det läget offrar hon sin kollega?

Q hade tänkt rösta på bumpo vilket skulle ha knuffat in även bumpo i röstningen om den kommit i tid.

Hade G_Os räddningsröst kommit i tid hade det varit kört för Q.

Nu finns det ju minst en dold röst som kan ha varit i omlopp också som kan ha spelat in - vilket lyan bör ha haft koll på.

Fick en tanke nämligen att cirkus kanske var i lyan och hennes röst var menad som räddnings/balansröst. Det som inte går ihop då är att Q's röst borde ha lagts på G_O om hon visste att en kollega skulle rösta där - för då vore det givet att G_O skulle försöka röständra, tänker jag.

Så vad har jag kommit fram till?
Om Artline är ulv så offrar hon sin kollega, vilket inte är omöjligt.
Citerar mig själv.

Enligt logiken att ulvarna borde velat offra GO före Q så borde inte Artline vara ulv känner jag. Visst kan de göra saker för alibin och för att förvilla. Men ska jag hålla alla dörrar öppna kommer jag aldrig få till en röst ikväll...
Hon lär inte ha sett cirkus röst vilket betydde att Q och GO hade varsinn röst när hon bestämde sig. Så jag sätt er Artline åt det godare hållet nu.

Ålrajt - lite tankar då.

q var alltså ulv. Jag undrar om inte gabbys röst igår kanske ändå var en räddningsröst? Gabby är i allafall högt på min misstankelista fortsättningsvis också om inte något mirakulöst inträffar.

Blacksmithfarm som röstade på q igår - den enda kvarvarande - stärker sina aktier något kan jag tycka. Även hemlig och Art som röstade på q idag ligger något bättre till för stunden.
När blev jag skum, och varför?

Funderar över om det finns ett samband mellan mitt inlägg här:
Är här via mobilen.

Känner mig nästan läskigt överrens med hedinn vilket får mig att undra om hon har en agenda med det eller om vi bara tänker lika...

För tillfället lutar det nog åt en röst på gabby från mig idag, enligt lenahs devis ser det ut som en ulv...
Och cirkus omvärdering av min skumhet?
Alla som är prickfria och inte får misstankar på sig blir också skumma i mina ögon. När blev Hedinn god? Hon för leken framåt och har massor av bra tankar, men det kan hon ha även som ond - det räcker ju med en godförklarad i lyan så är de safe. samma sak med bsf - hon la visserligen första rösten på q i DL1 och det kan ha varit ett alibi, men hon har bidragit bra, men när blev hon god?
Antingen trodde hon att jag och/eller hedinn hade roller som vi inte har och funderar därför på om jag nu är en ulv som lurats? Eller så är hon ulv och såg en chans att vända resterande goda mot mig?

Om jag förstår det jag läser rätt så tror jag att jag var på rätt spår redan igår och min tanke att syna @Gabby_Ossi borde vara en rätt smart idé.
Jag har väldigt svårt att tro att en god gabby skulle försöka rädda Q i dl 1 och vi vet att Q är ulv, i gårdagens röstning verkar hon istället vilja ligga lågt och lägger en röst på bumpo. Men jag ska äta lite så kanske blodsockret blir bättre och min hjärna kickar in så kanske jag kan förklara mer hur jag tänker. :D
Hajjar till lite på att Snurrfian vill syna GO - men samtidigt:
Jag tänker lite samma sak @Blacksmithfarm och @Hedinn. Dessutom skrämmer det mig lite att det kom tre snabba röster på gabby efter att jag hade skrivit att jag ville syns henne. Gabby känns fortfarande ulvig men teorier i rösterna mot henne känns lite svaga, kanske speciellt hemligs men även DD och Artline funderar jag lite på. Samtidigt så om man tror sig veta att någon är ulv så borde man rösta där. Samtidigt slår det mig att vi har psykopaten, visst åkte det en god om vi lynchade den? Skulle det kunna vara så att gabby är psykopaten och lyan ser en chans att få ut en god samtidigt som de som är ulvar försöker skapa sig ett alibi?
Men visst måste vi få ut alla ulvar för att vinna? Så förr eller senare måste vi riskera att en god åker?
var Snurrfian den som påminnde oss om psykopaten, något jag ändå undrar om hon skulle gjort som ulv? Å andra sidan så verkar många ha satt henne åt det godare hållet så det är ju ett fint alibi i så fall...

Gah, just när jag tror jag ska hinna läsa något så kommer min familj och tycker jag ska äta.
Har bara hunnit hitta en liten sak jag reagerat på:
Med tanke på att LenaH kanske använde sin extraröst på Q så kanske fiorösten från gabby i själva verket avgjorde till lottning. Det absolut enda som talar emot detta är ju att om det är en räddningsröst så outas två i lyan, dvs så fort den ena åker riktas strålkastaren på den andra.
Här kommer idén att Lena ska ha använt sin extraröst redan första DL. Varför skulle byfånen slösa bort sin enda extraröst första DL när ingen vet något om någon annan än sig själv (och hon inte behövde rädda sig själv). q lanserade samma idé tidigare, och jag vet att jag hade en flyktig tanke då om att det skulle vara ett sätt att fiska reaktion från byfånens ättling, som ju vet om det fanns en röst att ärva.
Sedan kan det ju faktiskt ha varit hela 2 dolda röster igår, dels röstfifflaren samt kanske också byfånens? I vilket fall kan inte båda legat på mig för då hade jag åkt . Det känns dessutom som att OM LenaH valde att använda sin dolda röst att hon nog la den på mig och ingen annan i så fall.
Så antingen var det lottning igår eller så hade fio majoritet helt enkelt

@Blacksmithfarm 's fundering angående Artline som ulv gör att jag velar om min egen röstning. Hennes slutsatser låter rätt logiska. Kommer strax hem till datorn, ska se om jag har lättare hitta nåt då och bestämma om jag ska ändra röst eller ej.

DL 1
18:58 hemlig röstar på fio
19:24 cirkus röstar på hemlig
21:00 bumpo röstar på fio
21:09 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21:10 fio röstar på quarter4ever
21:12 LenaH röstar på quarter4ever
21:19 Snurrfian röstar på LenaH
21:20 Derroing-Do röstar på Artline
21:27 Artline röstar på Snurrfian
21:27 Hedinn röstar på hemlig
21:28 quarter4ever röstar på fio
21:30 Gabby_Ossi röstar på fio

fio - bybo
LenaH - byfåne

DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever

quarter4ever - ulv
bollen__ - bybo
DL 3
20:04 Derring-Do röstar på Gabby_Ossi
20:11 hemlig röstar på Gabby_Ossi
20:14 Artline röstar på Gabby_Ossi
20:15 Gabby_Ossi röstar på cirkus
20:56 Hedinn röstar på Gabby_Ossi
21:25 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:27 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
21:29 cirkus röstar på Gabby_Ossi

Gabby_Ossi - psykopat
bumpo - bybo
Hedinn - ängel

Listar mina tankar:
  • Hedinns invändning mot hemlig i lyan pga rösten på Q byggde delvis på bumpos ondhet. Bumpo var god så det håller inte längre.
  • Jag tycker att cirkus motivering av rösten på DD är lite vag. Hon kör en slags uteslutningsmetod baserat på vem DD har röstat på - DL1-rösten kan väl knappast räknas in där, rösten på Cirkus sälv i DL2 förstår jag att hon har invändningar mot, det har vi väl alla som får röster på oss. Men sedan är DD faktiskt först ut med rösten på GO, även om det kanske gick att räkna ut att det var däråt det lutade så tycker jag nog att det inte är enbart negativt. Cirkus har vad jag minns inte nämnt DD's teoriande heller. Jag vill också, liksom DD, gärna ha svar på hur hon gick från "alla skumma" till att bara jag och DD var kandidater att rösta på?
  • Artline tog jag upp i ett tidigare inlägg, baserat på röstningen i DL 2 så borde hon verkligen vara god tycker jag.
  • DD - hon har skrivit ett par saker som gör att jag nog ändå vill hålla henne som troligt god. Kan hända att hon lyckas lura mig, men...
  • Snurrfian - eh, någon (Q?) försvarade hennes röst på LenaH, något jag tror jag kommeterade förut? I övrigt la hon första rösten på GO DL2, men samtidigt så verkade lyan beredd att offra henne ändå mtp Qs teoriande? Å tredje sidan tog hon upp psykopaten som vi alla glömt. Å fjärde sidan kanske hon gjorde det för att få plus i kanten? Någon mer höll med mig om att det gjorde Snurris god, borde kolla upp vem.
  • hemlig. Vag röst på fio dag 1, första röst på Q dag 2 - här kommer artlineresonemanget tillbaka på sätt och vis. Varför Q och inte GO? lägger dag 3 en tidig röst på GO som jag och cirkus mfl reagerade på motiveringen till. Har idag röstat på artline men nämnde nyss att hon kanske ska byta efter min kommentar ang. artlines röst DL2.
Det verkar koka ned till tre spelare: cirkus, Snurrfian och hemlig.
Snurrfian röstade på cirkus med stöd av mina teorier idag, så de borde väl inte vara i lyan tillsammans, för nu måste lyan sikta på att få ut goda för att vinna - eller?
Snurrfian och hemlig - möjligt alternativ kanske?
Cirkus och hemlig - var de jag hade på min lista imorse.

Tusan vet, men det verkar ha varit ett himla alibiröstande på gång eller?

Blir jag klokare av att sitta vid datorn? Nej, inte ett dugg. :arghh:
Cirkus röst på mig i första DL känns skum, framförallt för att vi vet att fio var god. Det kändes som hon var snabb att slänga ut en röst på nån annan hon visste var god, för alla utanför lyan är ju goda i den här leken.

Nu är jag tillbaka igen, så om jag ska försöka sammanfatta mina tankar lite grann då

Blacksmithfarm - Tycker jag hela tiden varit drivande och kommit med vettiga inlägg, tex. varit kvick med att påpeka alla vändningar ock konstigheter som q kommit med längst vägen. Nog den som känns "godast". (Dessutom verkar hon beredd att bedöma mig utifrån det jag skriver, inte allt jag inte hunnit skriva. Tack!)

Artline - Röstade som tidigare sagts ut ulven q när hon hade gott om alternativ, håller med Bsf om att det talar till hennes fördel.

Snurrfian - Tycker jag har kommit med vettiga synpunkter och inget jag reagerat på, men jag vågar inte riktigt säga var jag ska sätta henne.

cirkus - Har kommit med en del saker jag reagerat på, även om en del säkert kan förklaras med att vi helt enkelt uttrycker oss olika. Kommit med en del inlägg jag håller med i också. Kan dock inte göra annat än reagera på att hon vill rösta ut mig och Bsf som är de som jag har typ högst på godlistan.

hemlig - Kan jag inte för mitt liv placera, å ena sidan tycker jag det känns som hon försökt bidra, å andra sidan tycker jag hon ändrar åsikt med varje nytt inlägg...

Lutar åt att rösta på cirkus idag, om inte något nytt dyker upp...

@Artline och @Derring-Do hur tänker ni? (det är vi tre kvar att rösta...)
Jag känner mig väldigt kluven.

Jag tycker dina teorier mot Cirkus låter vettiga men samtidigt känner jag mig tveksam till om hon som ond verkligen hade fokuserat så mycket på Gabby. Även om de tänkt offra henne så hade hon inte behövt lägga strålkastarna mot Gabby.

DD tycker jag är svårt att säga något om.

Hemlig är nog den jag misstänker mest. Delvis för motveringen mot Gabby igår men också för det känns som hon vill sprida misstankar. Men hon kan också vara god som har svårt att sätta ord på det hon känner.

Snurrfian vet jag inte. Jag tycker nog det är fel att tro att hon är god för att hon nämnde psykopaten. Hon kan ha gjort det för hon visste att Gabby var det. Men samtidigt. Hade hon gjort det som ond?

Dig vill jag att du ska vara god för det känns som du letar men du kan mycket väl luras. Men du känns god.

Det hade varit bra om vi goda kunde samla våra röster för just nu känns det som det är väldigt lätt för ulvarna att lyncha en god idag.

Okej det får nog bli uteslutningsmetoden här idag.
Artline borde inte vara ond då hon i så fall borde ha röstat ut psykopaten GO istället för ulven Q i DL 2.
DD har skrivit en del saker, främst nu under kvällen gick det upp ett ljus, som gör att jag vill sätta henne åt det godare hållet.

Snurrfians röst på cirkus pekar på att de två inte bör sitta i lyan tillsammans, och då måste hemlig vara ond, eller hur? Tillsammans med antingen cirkus eller Snurrfian. Så borde jag rösta på hemlig? Eller cirkus? (edit) snurrfian är nog den av de tre som jag misstänker minst, pga psykopat kommentaren antar jag....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka