Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte en suck, vi leder fortfarande!uhu Grön av avund![]()
Hursom, min tanke från tidigare om att lyan ville ha ut psykopaten hellre än en annan ulv sätter cirkus i sämre dager med tanke på hennes röst på GO igår. Snurrfian drog upp psykopaten idag och jag tror inte hon hade gjort det om hon varit ond.
Cirkus argumenterade för att vi ville ha ut psykopaten asap och det håller jag inte med om. Som jag skrev vore det ju minst lika bra om den åkte ut sist, inte minst med tanke på hur få bybor det fanns som lotten kunde falla på - ie hur stor risk det var att en specialroll skulle åka.
Och jag som kände mig hyfsat säker på dig. Så kommer du sådär och anklagar mig.Just nu känner jag mig nog mest misstänksam mot hemlig och cirkus.
Hemlig för hennes eventuella alibiröst idag, med tanke på den tunna motiveringen. Noterar att Hedinn tänkte lika där.
cirkus för hennes röst på Gabby_Ossi, om vi tänker att ulvarna försökte offra henne istället för Q DL2 så ser inte cirkus röst så god ut.
Frågan är om de sitter i lyan tillsammans? Kanske.
Jag får nog sova på saken och se vad som händer under morgondagen, men eftersom jag kommer jobba så ville jag dela lite tankar först så ni vet hur jag funderar.![]()
Alla utom jag och Snurrfian har röstat på kvarvarande deltagare eller ulvar. Bara jag och snurris som röstat på goda, dock i DL1 så det behöver inte betyda nåt om snurris. Jag vet ju själv att jag jagar ulvar och inte goda roller.Artline: Snurrfian - quarter4ever - Gabby_Ossi
Blacksmithfarm: quarter4ever - Artline - Gabby_Ossi
cirkus: hemlig - Gabby_Ossi - Gabby_Ossi
Derring-Do: Artline - cirkus - Gabby_Ossi
hemlig: fio - quarter4ever - Gabby_Ossi
Snurrfian: LenaH - Gabby_Ossi - Gabby_Ossi
men du kan väl hålla @LenaH sällskap i den andra lyan ?Spök buhuuu nu har jag massa tidslut spök
Har inte hamnat i den.men du kan väl hålla @LenaH sällskap i den andra lyan ?
annars får du spöka med mig![]()
Cirkus lade sin röst ikväll i sista minuten. En god som höll med eller ond som följde strömmen?
q förihelvete nu har du missat att rösta
Just nu känns det lite som pest eller kolera, antingen ska jag tro att @cirkus är god och då är frågan om du är förvirrad god som anklagar Cirkus eller om du är ulv med agendan att få ut en god. Är Cirkus istället ulv, ja då verkade väldigt troligt att du är på rätt spår, men gör det dig god? Eller gör det dig till en ulv kollega som försöker skapa sig ett riktigt bra alibi? Jag ska sätta mig ner vid fyra tiden och gå och igenom leken igen, jag har varit på rörlig fot hela dagen och nu städar vi huset så jag får onda blickar när jag sätter mig ner en stund.Vem ska jag tro på, tro på, tro på när-tro på när der är såhär?
Jag erkänner att jag famlar i mörkret för tillfället. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll när jag hunnit gå igenom leken mer.
Men nu är det som snurrar o huvudet cirkus.
Hennes resonemang kring q hemlig och go och scebariet där go skulle röatat på hemlig känns som något som kanske disskuterats i lyan?+detta:
Är det kollegan q hon adresserar besvikelsen mot här?
Vad tycker ni andra? Är jag ute och cyklar/ eller finns det ngn logik i cirkus som ulv?
.
Cirkus lade sin röst ikväll i sista minuten. En god som höll med eller ond som följde strömmen?
.
hemlig röstar på Artline pga ovanstående inlägg. Det känns som ett alibiinlägg för att sätta sig själv i bättre dager än jag misstänker hon är.Jag håller med om teorierna om Gabby. Nu när vi vet att Q är ond. Jag känner mig tveksam till om en ulv hade outat sig så. Men samtidigt tycker jag en avgörande röst på fio var konstig i det läget. Gabby har inte heller skrivit något som gör så hon känns god så hon är absolut min största misstänkta.
Om Gabby är ond. Så funderar jag på om även Bumpo är ond. Både Q och Gabby röstade på henne. Jag tänker att de kanske hellre ville offra en kollega som inte var så aktiv istället för de själva men varför de skulle välja att offra en kollega vet jag inte utan det är mest en känsla. Hade de velat försöka få ut en god så kunde de ha röstat på en god som redan hade röster. Deras röster på bumpo kändes väldigt oväntade.
DD röst på Cirkus förstår jag inte riktigt. Men jag vet inte heller om en ond DD hade röstat så.
Cirkus, Bsf och Hedinn tycker jag skriver kloka inlägg och jag vill att de ska vara goda men de kan lika gärna luras.
Snurrfian och Hemlig har jag dålig koll på. Dock får jag känslan av att hemlig vill dra nytta av att hedinn med flera har misstankar mot mig. Men det är bara en känsla.
.Min kommentar till Q var ärligt skriven här för jag är ärligt talat trött på hennes eviga röstmissande det gör att leken blir halt.