Hedinn
Moderator
För min del spelar det ingen roll.Vill ni ha längre tid mellan dag och natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del spelar det ingen roll.Vill ni ha längre tid mellan dag och natt?
mig spelar det ingen rollVill ni ha längre tid mellan dag och natt?
Det spelar ingen roll för oss heller (och @fio har ingen talan för hon har ingen surf!Vill ni ha längre tid mellan dag och natt?
ja jag "råkade" anmäla henneÄr @Artline med?![]()
Det spelar ingen roll för oss heller (och @fio har ingen talan för hon har ingen surf!)
mig spelar det ingen rollJag tror att många kanske rentav tycker att det är bra att få reda på nattDLs resultatet samma kväll? Bara jag som är ovan vid det- så för mig går det bra
![]()
Som jag minns det från den tiden var det inte alls mkt aktivitet mellan DLen, just för att ulvar och specialroller hade val att göra tänker jag (är inte säker).Var väl mest att jag saknade aktivitet som sådan. Att goda passar på att göra sin röst hörd fall de blir käkade
Jag tänkte mest på hur det brukar vara inför nattDL om denna infaller på morgonen ( har nog aldrog lekt i en lek där nattdl kommer så snabbt inpå lynchen ( iaf inte utan att DL snabbas på ) Men jag vet att det var vanligt när ni lekte förr.
Du har en bra poäng i det du skriver sist nog bara jag som är taggad att leka igen![]()
Tror inte det ? möjligen att det var så i mina allra första lekar ? då var allt så nytt att jag nog inte lade märke till just det ? började leka i jan-15Men visst var du med när det var som kortast - typ en halvtimme mellan dag och natt? Förr var det lång tid emellan men sen blev det mindre och mindre och när det var nere på en halvtimme var vi några som tyckte att det blev alldeles för kort, och därför gick det mot längre tid igen.
Funderar på om C vet om jag är ond och q i så fall god.
Tror inte det ? möjligen att det var så i mina allra första lekar ? då var allt så nytt att jag nog inte lade märke till just det ? började leka i jan-15
Ja, Snurrfian skrev i ett inlägg där hon citerade Cirkus att "undrar om Cirkus vet om hemlig är ond och om det betyder att q i så fall är god" - eller nåt sånt. Jag reagerade själv på det, därav att jag skrev det. Det betyder inte att jag är ond.
För att fortsätta @cirkus så reagerade jag på att du verkade veta att hemlig är ond och frågan blir även om du med det menar att q är god? Men som sagt jag har inte läst igenom helt men ska göra det under dagen så kanske jag hänger med på hur du menar.
Att fråga om hon var avundsjuk för att hon inte fick vara med i lyan. Det kan ju tyda på att fio själv är i lyan.
För att fortsätta @cirkus så reagerade jag på att du verkade veta att hemlig är ond och frågan blir även om du med det menar att q är god? Men som sagt jag har inte läst igenom helt men ska göra det under dagen så kanske jag hänger med på hur du menar.
fast här blev det nog lite fel -väl?Funderar över q's fundering över DD's röst på Artline. Säger att DD skulle ha kunnat rösta på mig. Varför? undrar jag själv.
Jag tror detÄr @Artline med?![]()
fast här blev det nog lite fel -väl?
Jag hade funderingar om G-O och hennes röst på fio ( väl?) Och det var G_O som skulle kunnat rösta på dig?
och det var det @cirkus tog upp?
Gabby hade kunnat lägga en röst på hemlig - då hade röstfifflarens röst eller lotten avgjort. Det kan iofs redan ha skett - dvs att röstfifflaren la sin röst på q och sen avgjorde lotten. Jag tycker att gabbys röst skaver.
Gabby hade kunnat lägga en röst på hemlig - då hade röstfifflarens röst eller lotten avgjort. Det kan iofs redan ha skett - dvs att röstfifflaren la sin röst på q och sen avgjorde lotten. Jag tycker att gabbys röst skaver.
För att förklara vad jag menar, jag reagerade på att Cirkus menar att Gabby skulle ha lagt en röst på hemlig istället för på fio, och då bli min fundering varför hon nu skulle ha gjort det? Om hon nu inte ville lägga just en avgörande röst, varför skulle hon då ha lagt sin röst på hemlig istället? Hon kunde ha lagt den var som helst förutom just fio och diskussionen hade inte funnits. Jag reagerar mer på att det ser ut som en räddning av Q, och då förstår jag inte var hemlig kommer in i det hela? Samtidigt skulle det kunna vara så att @Gabby_Ossi är god och faktiskt tyckte att Fio var skum med sin kommentar om lyan.Var verkade jag VETA att hemlig är ond? Det vet jag inte alls.
Jag vet inte heller om q är god - vad har du fått det ifrån?
Jag sketchade lite olika scenarion där gabby inte hade behövt AVGÖRA med sin röst på fio. Jag vet ingenting om vem som är ond eller god.
cirkus Ger sig på att räkna lite på roller. Gillar också att det finns en åskådarlya. Tycker att Snurrfian hakat upp sig på att hon och LenaH pratat rollfördelning.
Röstar på mig pga min röst på fio. Funderar över q's fundering över DD's röst på Artline. Säger att DD skulle ha kunnat rösta på mig. Varför? undrar jag själv.
Se mitt inlägg #237Que?
Jag funderar inte på DD's röst på Artline - jag funderade på Gabby_ossi's avgörande röst på fio.