Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu fick Q nästan som hon listat ut - fast en natt försent - det finns folk i goda lyan![]()
jag tror tvärtom att vi är bra jägare jagKan inte hjälpa att ni är dåliga jägare?
Jag skulle vilja säga fyra. Med tanke på mängden beskydd kan ulvarna mycket väl valt att inte käka, risken att misslyckas är för hög och raden om vem ulvarna försökt käka (dvs en säker god) skulle kunna skickas ut av goda lyan. Inget scenario jag ser som omöjligt i alla fall, även om det förhoppningsvis är något av de andra tre (helst första eller sista).Tja det finns tre alternativ till det uteblivna käket - ängel, välsignad eller åskådarpaket. Bra, då kan ulvarna sitta där i sin osäkerhet och fundera.
Det har du rätt i. Fast, paketet gick ju att spara tills imorgon - om de då hoppar käk idag så är de i samma sits imorgon, typ.Jag skulle vilja säga fyra. Med tanke på mängden beskydd kan ulvarna mycket väl valt att inte käka, risken att misslyckas är för hög och raden om vem ulvarna försökt käka (dvs en säker god) skulle kunna skickas ut av goda lyan. Inget scenario jag ser som omöjligt i alla fall, även om det förhoppningsvis är något av de andra tre (helst första eller sista).
Övriga tankar får vänta till imorgon.
DL 1
18:58 hemlig röstar på fio
19:24 cirkus röstar på hemlig
21:00 bumpo röstar på fio
21:09 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21:10 fio röstar på quarter4ever
21:12 LenaH röstar på quarter4ever
21:19 Snurrfian röstar på LenaH
21:20 Derroing-Do röstar på Artline
21:27 Artline röstar på Snurrfian
21:27 Hedinn röstar på hemlig
21:28 quarter4ever röstar på fio
21:30 Gabby_Ossi röstar på fio
fio - bybo
LenaH - byfåne
DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever
quarter4ever - ulv
bollen__ - bybo
Det har du rätt i, läste lite slarvigt om när det kunde användas.Det har du rätt i. Fast, paketet gick ju att spara tills imorgon - om de då hoppar käk idag så är de i samma sits imorgon, typ.
Nu har jag inte läst klart alla dagens inlägg men jag funderar också på @Gabby_Ossi på fio. Varför just fio när det var flera som sagt likadana saker om goda lyan? För fio skrev det först? Var det verkligen så skumt att det var värt en avgörande röst?
*Läser vidare*
Artline röstar på Q
Jag funderar på om hennes förvirrande inlägg om ulvarna beror på att hon själv är ulv.
Jag hinner verkligen inte tänka just nu. Lovar att skärpa mig om jag lever imorgon.
Jag känner mig kluven till Gabby. Skulle hon verkligen ha stuckit ut så som ond?
Det var den sista giltiga rösten som lades.Att hålla Artline åt det godare hållet känns ju väldigt lockande nu, men jag vågar helt ärligt inte. Det är en spelare som mycket väl kan alibirösta och det var ju inte sista rösten som lades heller. En alibiröst är ju ganska värdelös om den inte är riskabel.
Det här är Arts inlägg från igår:
Visst, det är bara en fundering, men den gällde Gabby.
Efter det kommer sen rösten, på Q:
Vad jag kan se har hon inte tidigare nämnt något om förvirrade inlägg från Q. Och absolut, det kan fortfarande vara en förvirrad god med lite dålig koll (jag är inte heller någon som skriver ned precis alla tankar, så det kan bli lite hål här och där).
Dock blir jag fundersam när det här inlägget kommer efter DL, men innan något resultat kommit, och Gabby och Q4 har två röster var...
Vad tjänar man på det som god? Hon röstade ju på Q, efter att ha luftat misstankar om Gabby, det borde ju vara ställningstagande nog. Den kommentaren får mig lite att fundera på om det var en helgardering, ifall Gabby skulle åka och visa sig vara god. Men jag kan vara ute och cykla också.
Det har du rätt i, fick för mig att den var lagd tidigare.Det var den sista giltiga rösten som lades.
Håller med om att rösten på Q kände lite out of the blue.
DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever
Hm, Artline har troligtvis sett hemligs röst på Q när hon lägger sin, hon har mest troligt inte sett cirkus röst på G_O eftersom de kom samma minut. Så i det läget offrar hon sin kollega?
Q hade tänkt rösta på bumpo vilket skulle ha knuffat in även bumpo i röstningen om den kommit i tid.
Hade G_Os räddningsröst kommit i tid hade det varit kört för Q.
Nu finns det ju minst en dold röst som kan ha varit i omlopp också som kan ha spelat in - vilket lyan bör ha haft koll på.
Fick en tanke nämligen att cirkus kanske var i lyan och hennes röst var menad som räddnings/balansröst. Det som inte går ihop då är att Q's röst borde ha lagts på G_O om hon visste att en kollega skulle rösta där - för då vore det givet att G_O skulle försöka röständra, tänker jag.
Så vad har jag kommit fram till?
Om Artline är ulv så offrar hon sin kollega, vilket inte är omöjligt.
Nope, på bumpo. Din teori funkar ju ändå, men rätt ska va rättQ (för sent) på Gabby.