Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem från svärmor och söndagsmiddag. Blir helt matt i hjärnan av sambons brorsbarn. De är väl inte värre än barn är mest men oj vad jobbigt det är! Jag orkar verkligen inte med barn.

Det är en mental grej har jag för mig, att tungan egentligen är för stor för att få plats men att under större delen av tiden kopplar hjärnan bort det. När man väl kommer på det dock blir det sjukt obekvämt och tungan är konstant i vägen ^^
Jag hoppas känslan går över. Förr var jag mest besvärad om jag råkat somna och huvudet har fallit framåt, för då åkte även tungan fram och fastnade mellan tänderna. Det var något obekvämt att lossa tungan när man vaknade.

Jag undrar hur tidigt jag vågar gå och lägga mig utan att vakna på tok för tidigt. Kanske måste jag vänta till 20? Eller vid 19 kanske funkar. Jag är som ett utskitet lingon av sömnbrist och har svårt att hålla mig vaken.

Får bli en varm dusch efter dagen skyla så jag tinar upp lite .Var till morsan och städade lite och hittade flera stora rullar sopsäckar och började plocka i en massa plastburkar och lådor .Sedan skulle jag flytta säcken och botten gick ur .Då gick den ur oss åxo så vi får åka dit en annan dag men nya påsar

Jag hoppas känslan går över. Förr var jag mest besvärad om jag råkat somna och huvudet har fallit framåt, för då åkte även tungan fram och fastnade mellan tänderna. Det var något obekvämt att lossa tungan när man vaknade.
Min tunga får inte plats innanför mina tänder så du behöver inte oroa dig :) Slappnar jag av har jag tänderna en bit ifrån varandra med tungan vilandes mellan

Kolmörkt, och vi har just upptäckt att jag hade mängder med taktegel vid gaveln av magasinet,jag trodde det bara var 2 singelrader,det var det inte det var 2 rader i 3 våningar :eek:
Så den stackars mannen som var här idag har just lastat ca 700kg taktegel :nailbiting: och återkommer i morgon :up:
Själv har jag mest klättrat upp o ner på en stege och försökt att inte bli luftburen med hjälp av sakerna jag haft med mig på stegen.
Nu har jag tänt i kaminen och varit o handlat så nu ska det bli potatismos o varmkorv.

Får bli en varm dusch efter dagen skyla så jag tinar upp lite .Var till morsan och städade lite och hittade flera stora rullar sopsäckar och började plocka i en massa plastburkar och lådor .Sedan skulle jag flytta säcken och botten gick ur .Då gick den ur oss åxo så vi får åka dit en annan dag men nya påsar
Helt förståligt att botten gick ur er med. Hade det varit jag i sånt läge hade jag antingen tagit ett djupt andetag och tänkt en del mindre roliga ord eller vrålat lite halvhögt, inget mellanläge på mig när sånt händer inte. :angel:

Slösurfar lite innan det är dags för att kvällsfika och dumburken. Ska hoppa in i duschen innan dess också. Längtar efter en riktig varm dusch, men i min dusch blir det aldrig så varmt...:crazy:
I morgon är det jobbardag så jag har packat frukostpåsen och tagit fram kläderna tills i morgon.
I morgon em ska jag till min husläkare. Hoppas att hen har något bra att säga mig

Räknade fel på tiden så middagen lär i sig bli färdig runt 21.30.. senare än planerat :nailbiting: så sparar den tills imorgon och nöjer mig med mina hembakta frallor istället :d

Sitter och försöker få energi nog att börja med någon form av middag.. Måste göra något som även blir matlåda, förra månaden spenderade jag alldeles för mycket pengar på lunch från campus :arghh: God mat serverar de knappt heller :cautious::meh:

På väg hem från svärmor och söndagsmiddag. Blir helt matt i hjärnan av sambons brorsbarn. De är väl inte värre än barn är mest men oj vad jobbigt det är! Jag orkar verkligen inte med barn.
Så tyckte jag också innan jag fick barn. Och måste erkänna att jag tycker det ganska mycket fortfarande.... Bara vissa barn är härliga att hänga med innan man känner dem och jag är så glad och tacksam att mina för det mesta beter sig väl Och är härliga att umgås med.

Så tyckte jag också innan jag fick barn. Och måste erkänna att jag tycker det ganska mycket fortfarande.... Bara vissa barn är härliga att hänga med innan man känner dem och jag är så glad och tacksam att mina för det mesta beter sig väl Och är härliga att umgås med.
Jag tycker generellt barn är otäcka, högljudda och kladdiga. Men jag längtar efter egna. Mina barn och andras ungar, som man säger ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
98 777
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka