Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas känslan går över. Förr var jag mest besvärad om jag råkat somna och huvudet har fallit framåt, för då åkte även tungan fram och fastnade mellan tänderna. Det var något obekvämt att lossa tungan när man vaknade.Det är en mental grej har jag för mig, att tungan egentligen är för stor för att få plats men att under större delen av tiden kopplar hjärnan bort det. När man väl kommer på det dock blir det sjukt obekvämt och tungan är konstant i vägen ^^
Min tunga får inte plats innanför mina tänder så du behöver inte oroa digJag hoppas känslan går över. Förr var jag mest besvärad om jag råkat somna och huvudet har fallit framåt, för då åkte även tungan fram och fastnade mellan tänderna. Det var något obekvämt att lossa tungan när man vaknade.
Så brukar jag känna när jag har låga b12 värden.Jag funderar på varför jag tycker att min tunga är för stor sedan några dagar tillbaka. Den tar emot tänderna och det är obehagligt. Hur fick den plats förr?
Helt förståligt att botten gick ur er med. Hade det varit jag i sånt läge hade jag antingen tagit ett djupt andetag och tänkt en del mindre roliga ord eller vrålat lite halvhögt, inget mellanläge på mig när sånt händer inte.Får bli en varm dusch efter dagen skyla så jag tinar upp lite .Var till morsan och städade lite och hittade flera stora rullar sopsäckar och började plocka i en massa plastburkar och lådor .Sedan skulle jag flytta säcken och botten gick ur .Då gick den ur oss åxo så vi får åka dit en annan dag men nya påsar
Så mysko. Men jag har ätit väldigt dåligt på sista tiden så det är inte orimligt.Så brukar jag känna när jag har låga b12 värden.
Så tyckte jag också innan jag fick barn. Och måste erkänna att jag tycker det ganska mycket fortfarande.... Bara vissa barn är härliga att hänga med innan man känner dem och jag är så glad och tacksam att mina för det mesta beter sig väl Och är härliga att umgås med.På väg hem från svärmor och söndagsmiddag. Blir helt matt i hjärnan av sambons brorsbarn. De är väl inte värre än barn är mest men oj vad jobbigt det är! Jag orkar verkligen inte med barn.
Jag tycker generellt barn är otäcka, högljudda och kladdiga. Men jag längtar efter egna. Mina barn och andras ungar, som man sägerSå tyckte jag också innan jag fick barn. Och måste erkänna att jag tycker det ganska mycket fortfarande.... Bara vissa barn är härliga att hänga med innan man känner dem och jag är så glad och tacksam att mina för det mesta beter sig väl Och är härliga att umgås med.