Idag var jag ändå lugn ju..
Kanske såg i syne efter vi var inne på Rusta. Men ja, lugnare idag än igår när du började hoppa jämfota inne på Ica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag var jag ändå lugn ju..
Gud vad drygt. Här brukar de bara komma och knacka på där det är pyntat, och de är ute med sina föräldrar som kan ta hand om dem och se till att de inte stör de som inte vill bli störda.
Kanske borde vuxna ta tillfället i akt, knacka dörr sträcka fram ett lagom stort vinglas och tjoa?: halloooo viiiiin.
Jag kan förstå att ungarna tycker det är skoj men jag kan inte dela den åsikten alls.
För mig är det mer minnas och sakna förlorade älskade människor och djur inte ett tillfälle att leka och klä ut som diverse läskiga saker och att butikerna hejjar på så mycket dom kan för att få ett extra tillfälle att öka sin försäljning, gör mig ännu mera anti.
Sov hos tandläkaren, det brukar min far göra.Dricker kaffe och äter choklad,blir nog inte mycket sova av i alla fall,då det är dags för tandläkaren imorgon igen![]()
Det går, men migrationsverket är rätt hårda och han skulle då behöva åka tillbaka till Irak I två år efter giftermålet innan han får komma tillbaka. Det är inte lika om man har barn med den "svenska", men riktigt så långt kan jag inte hjälpaNi kan inte gifta er? En nära anhörig gjorde så med sin väldigt nya partner av bland annat liknande skäl.
Såpass....Det är inte svårt. Det är en konst..
Nja min mamma brukade baka äpplestrudel när hon levde och hon var inget geni på att baka. Så prova på du.Såpass....![]()
inte så lång tid man kan tro när man har 3D modellen klar. Om man har den så runt 16 - 17 timmar
Lämnat grejer på loppisen som jag hyr en hylla på närmsta 2-4 veckorna.
Nu på väg hem. Gråter. Det blev ett avslag igen för I. Det var väl väntat men lite hopp låg och skvalpadeDet gör så ont, han är ju min allra bästa vän, en del av min familj.
Taggar inför intervju i eftermiddag! Hoppas psyket håller ihop och att det går bra. Håll tummarna för mig vid halv tre idag!
Nja, inte riktigt så tror jag. För det första behöver ni inte gifta er men ni behöver styrka att ni lever under äktenskapsliknande former och har en fungerande nära relation. Det sker genom att ni båda blir intervjuade. Ja, han behöver åka tillbaka och söka uppehållstillstånd på en svensk ambassad i Irak. Tror inte det finns någon två års regel men väntetid/handläggningstiden kan vara lång. Den skiljer sig dessutom i olika länder.Det går, men migrationsverket är rätt hårda och han skulle då behöva åka tillbaka till Irak I två år efter giftermålet innan han får komma tillbaka. Det är inte lika om man har barn med den "svenska", men riktigt så långt kan jag inte hjälpa
Fick din anhörigas partner stanna "utan problem"?