Vi har alltid haft det på julbordet och det har ätits av. Inte av mig då såklart, men av de andra.Jag tror faktiskt det är rätt många som gillar pressylta, men vet inte hur vanligt det är att man har det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har alltid haft det på julbordet och det har ätits av. Inte av mig då såklart, men av de andra.Jag tror faktiskt det är rätt många som gillar pressylta, men vet inte hur vanligt det är att man har det.
Är det verkligen det? Jag är skeptisk.
Jag tror i och för sig att det eventuellt skulle gå hem helt okej här i Skottland.![]()
Jag tänkte det. De har ju liksom öppna hjärtan redan!Haggis!![]()
Är det verkligen det? Jag är skeptisk.
Jag tror i och för sig att det eventuellt skulle gå hem helt okej här i Skottland.![]()
Jag gillar det inte men vi har det alltid på julbordet, och folk som smakar brukar i allmänhet gilla den. Sedan är det ju inte precis ett forskningsresultat jag presenterar härÄr det verkligen det? Jag är skeptisk.
Samma här. Nu är det softa några dagar som gäller.Jag är färdig med det jag vill ha färdigt och det ska bli så skönt att vara ensam hemma o få jula som man vill.