Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När älskade blir dementa sliter det väldigt mycket och vi närstående måste ta hand om oss själva också. Annars har vi mycket snart inget kvar att ge. Känn efter hur DU vill göra.
Ni kommer att besöka honom i helgerna och han är inte övergiven.
På de boenden jag har erfarenhet av gör de lite jul. Äter julmat och godis. Kollar TV tillsammans.
Du behöver inte besöka honom. Om du vill/behöver för den egna sinnesfriden, då ska du. Men i den här situationen ska du absolut göra det som känns bäst för dig
Jag har kommit till en lussekatt och 2 ägg med kräftröra, ska snart stoppa in revbenen i ugnen.Som vanligt har jag inte kommit till slutet av julbordet eftersom jag fastnat på sill, lax och lite jansson. Ätit en vörtbrödsmacka och väntar tills allt har sjunkit undan lite innan jag tacklar resten.
Nu får hela Sveriges kärringar en liten stroke då det dök upp en Wahlgren i rutan.![]()
![]()
Jag identifierar mig som tant om någon undrar.![]()
Det är ett enormt drev mot alla Wahlgrens, speciellt äldre damer verkar avsky dem alla kraftigt. Skrattade högt när Benjamin kom in då många skrev när Siv blev vald; skönt att slippa de där Wahlgrens iaf.
Definierar mig definitivt som tant men fattar inget?
Det hade tant jag ingen aning om.Det är ett enormt drev mot alla Wahlgrens, speciellt äldre damer verkar avsky dem alla kraftigt. Skrattade högt när Benjamin kom in då många skrev när Siv blev vald; skönt att slippa de där Wahlgrens iaf.