Övr.Katt Vi som förhoppningsvis väntar kull

cirkus

Trådstartare
Ja vi får hålla tummarna. Hans far har varit helt strilfri så kan ju hoppas det gått i arv 😅
Vi håller på att bygga ett stort katthus så det ska funka även om han strilar för som du säger, det är ingen rolig lukt 😬 men min dröm är ju att kunna ha honom så mycket som möjligt hos oss, så som man ska ha en katt.
Han är 14 månader :)
Ska hämta honom idag 😍
Jag tror att det går i arv att vara strilfri! Min hane strilar inte - hans pappa strilade inte, hans bror strilade inte och inte heller hans brorson

Här hemma väntar vi tålmodigt på att Biggans bebisar ska anlända. Hon är på dygn 64 idag, och jag har trott i snart 3 dagar att det är på G då hon har legat mycket i bolådan och vill ha oss nära. Än så länge är det dock helt lugnt. Stackarn som är beräknad i världens värmebölja dessutom :heart

cirkus

Trådstartare
Älskar små tjocka kattbebisar :love: Riklig mjölkbar ser det ut som
Nu har dom börjat äta riktig mat. Blandad framgång. Men lite köttfärs, lite torrisar för bebisar och lite RC babymousse har slunkit ner i olika små kattmagar.

De är så SÖTA och så medvetna nu. Igår när vi lämnade kattrummet så satt en liten parvel på golvet nedaför och klagade

Bifogade filer

Igår på dag 66 födde äntligen Biggan sina små! 5 små blev det. De hade ganska låga vikter med 3 st på ca 75g och den största på 94, men det gick ändå bra trots en väldigt varm och lite utdragen förlossning. Jag tror det är 3 tjejer och två pojkar. Jag hoppas så på en brun tjej till mig att spara! Vi får se vad som gömmer sig där i bolådan.

IMG_20200628_092821.jpg

Hästfolk

Häst

Hästavel och Grenar

Allmänt

Fritid

Barn

• Vinterföräldrar 2019/2020

Hund

• Valpvedermödor

Katt

• Kattsnack #7