Övr.Katt Vi som förhoppningsvis väntar kull

Vet hur det känns. Alice fick en liten i kullen så stödmatar och väger den oftare. Men ibland går han upp, sen går han ner, eller är oförändrat. Så hoppas han fixar detta.
Under natten har bebis rasat 8g i vikt trots matning varannan timme. Den känns tyvärr mycket svagare också för den har svårare att hålla värmen. Jag får nog ställa mig in på att det inte kommer gå vägen :(

Nu sover den lilla bebisen för gott. Under förmiddagen fick den svårare att andas och jag fick inte längre i någon mat. Den blev väldigt gnällig. Vid 13 fick vi tid hos veterinären där det kunde konstateras att bebis hade vätska i lungorna. Då var andningen ännu värre så den fick somna in❤.

Soda gick direkt när hon kom hem till Biggans ungar som är 5 veckor imorgon. Hon satsar på rollen som extramamma 💕

Inatt blev lilla blå som vi kallar honom hastigt sämre. Försökte värma honom då han blivit liggandes själv så var iskall. Men han orkade inte längre. :( Så nu är det bara cremebullarna kvar, och de växer så de knakar. Så misstänker att han inte var färdig utvecklad på insidan, Hon fick ju en kattunge vid födsel som var gravt missbildad. :( Så tankarna går ju att även han var det, fast på insidan. Nackdelen med och bli uppfödare. :heart

Bifogade filer