Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som motvikt, så verkar jag ha träffat någon. Tillskillnad från det andra förhållandet så är detta full on och det känns bra :). Jag har hunnit träffa hela hans familjeklan (vi har träffats ca 1,5 månad) och är numera upptagen i den som den nya. Jag ville ha sammanhang och det har jag uppenbarligen hittat nu. VI får väll se hur det går :D.
 
Jag tröttnade på nätdejting och la det på hyllan. Jag orkar inte lägga energi på att lära känna någon nu som kanske kan vara värd det.
De senaste veckorna har istället jag och A (ni som hängt med i dejtingtrådarna läge ar nog koll på honom) inlett något som är mer än en vänskaplig relation. Vad det kommer bli av det vet jag inte, och vill inte fundera på heller. Just nu nöjer jag mig med hur det är nu. :)
 
Skulle träffat den jättegulliga killen i helgen men så blev han magsjuk och det rann ut i sanden...
Tycker han hör av sej mer "sporadiskt" än förr men samtidigt så är det ändå inte "heldött"...

Får se om vi hinner ses i veckan ... (hans förslag igen)
Jag hoppas såklart på det =)
 
Sorry, men fick en bild i huvudet där han befinner sig på badstranden. Den är svår att radera.

Än en gång, sorry. :(

Tro mej tanken har fallit mej in att han inte är såååå intresserad .. Men men jag lever på hoppet ... =)
Får lite selfies fortfarande iaf ;) så helt dött är det ju inte :p
 
Kopplade faktiskt ihop tre olika saker i hennes presentation till ett event 1,5 månader framåt i tiden och fick ett "vi får väl göra det då" tillbaka, men det känns långt borta och det vore lätt att tappa styrfarten innan dess.

Men jag funderar samtliga på om folk har detta som förströelse. Maila och maila, men utan action.
Hur har det gått. Framgång? :up:
 
Bokat lunch på fredag så det borde klassas som framgång. :)
Ja det var väl inte så svårt ;). Hoppas ni får trevligt. Själv ska jag dinera med dejt nr 2 imorgon kväll. Hon ville sitta på nån av bryggorna nere vid ån :up:. Dejt nr 1 åkte iväg några dagar för att hälsa på sina föräldrar. Sen dök det upp en ny tjej som gärna ville ses men jag sa att vi får nog ta det nästa vecka eftersom jag har lite tajt med tid just nu ;)
 
  • Gilla
Reactions: JGD
Skulle träffat den jättegulliga killen i helgen men så blev han magsjuk och det rann ut i sanden...
Tycker han hör av sej mer "sporadiskt" än förr men samtidigt så är det ändå inte "heldött"...

Får se om vi hinner ses i veckan ... (hans förslag igen)
Jag hoppas såklart på det =)
Gissar att han som jag har fler på G så det tar lite tid att gå varvet runt ;)
 
Umgås och umgås, jag hade skickat ett enda meddelande till puckot och bröt kontakt omgående :D
Men varför dras du till puckon O_o. Kan du inte försöka hitta nån trevli man isället, nån äldre :angel: Jag får bara kontakt med trevliga dejter, ja utom en då som inte visste vem jag var :rofl:. Men det kanske är så att trevliga kvinnor dras till trevliga äldre män :p
 
Ja det var väl inte så svårt ;). Hoppas ni får trevligt. Själv ska jag dinera med dejt nr 2 imorgon kväll. Hon ville sitta på nån av bryggorna nere vid ån :up:. Dejt nr 1 åkte iväg några dagar för att hälsa på sina föräldrar. Sen dök det upp en ny tjej som gärna ville ses men jag sa att vi får nog ta det nästa vecka eftersom jag har lite tajt med tid just nu ;)

Tack!

Vilket flyt du verkar ha med flera stycken! :bow:
 
Men varför dras du till puckon O_o. Kan du inte försöka hitta nån trevli man isället, nån äldre :angel: Jag får bara kontakt med trevliga dejter, ja utom en då som inte visste vem jag var :rofl:. Men det kanske är så att trevliga kvinnor dras till trevliga äldre män :p
Det är puckon som dras till mig ;)
Alltså, jag vill ju att karln ska ge fan i att bryta höften inom 2 år också... :angel: Har satt min gräns kring 25-39, give or take. Under 25 känns som barnarov och över 40 känns så jäkla gammalt, blir 29 själv om ett par veckor så mitt åldersspann känns ganska lagom.
 
Det är puckon som dras till mig ;)
Alltså, jag vill ju att karln ska ge fan i att bryta höften inom 2 år också... :angel: Har satt min gräns kring 25-39, give or take. Under 25 känns som barnarov och över 40 känns så jäkla gammalt, blir 29 själv om ett par veckor så mitt åldersspann känns ganska lagom.
Men ta en 40 taggare, dom håller mer än 2år ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 231
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 176
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 007
Senast: mumin
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
203
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp