Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gav dessa båda kvinnor fem dater var, innan jag var övertygad om att det verkligen låg till på det sättet. Skulle jag hamna i samma situation idag, skulle jag direkt (vis av tidigare erfarenhet) gå på magkänsla och tacka lycka till på annat håll på dejt 1 eller 2.
Oj, fem dejter, det var ambitiöst, men ibland så tänker jag som oftast gett upp på första och ibland på andra att jag kanske borde gett honom några chanser till.
 
Nej jag vet, men jag vet inte heller hur jag eventuellt skulle träffa någon ny. Jag är ju aldrig ute och jag vill inte ha en kollega..

Jo jag tänker likadant. Det är nog så jag kan träffa någon men ändå känns det jäkligt jobbigt.

Men kanske är jag ute och dejtar för tidigt misstänker jag.
 
Ojoj, krya på er grabbar :)

Tack för det. Det är ju så här livet fungerar men när man är mitt uppe i det så känns det som att just jag har det värst av alla. Det var egentligen ett omöjligt förhållande jag var i men det höll ändå i ett år.

Men närdejtande blir lite som en terapi i sig. Och kanske jag änså träffar någon ganska snart?
 
Tack för det. Det är ju så här livet fungerar men när man är mitt uppe i det så känns det som att just jag har det värst av alla. Det var egentligen ett omöjligt förhållande jag var i men det höll ändå i ett år.

Men närdejtande blir lite som en terapi i sig. Och kanske jag änså träffar någon ganska snart?
Det trista är väl när man träffar någon som faktiskt är bra men upptäcker att man har en del att ta itu med hos sig själv först.
 
Det trista är väl när man träffar någon som faktiskt är bra men upptäcker att man har en del att ta itu med hos sig själv först.

Ja och det är kanske taskigt mot den man dejtar också. Men förnuftsmässigt har jag tänkt färdigt och förstått vad som hänt och varför.
 
Ja och det är kanske taskigt mot den man dejtar också. Men förnuftsmässigt har jag tänkt färdigt och förstått vad som hänt och varför.
Precis så. Sen gör det ju skillnad hur långt det tidigare förhållandet varit och hur mycket bagage man har med sig ur det också tänker jag.
 
Precis så. Sen gör det ju skillnad hur långt det tidigare förhållandet varit och hur mycket bagage man har med sig ur det också tänker jag.

Jag har väl egentligen inget tungt bagage mer än att jag tror att jag har lite känslor kvar för mitt ex men jag vet att det inte blir vi igen. Jag tänker mest över hur naiv jag varit som trott det skulle hålla :).
 
Jag har väl egentligen inget tungt bagage mer än att jag tror att jag har lite känslor kvar för mitt ex men jag vet att det inte blir vi igen. Jag tänker mest över hur naiv jag varit som trott det skulle hålla :).
Urk. Jag vet hur det känns och har varit på båda sidor av spelplanen.
 
Urk. Jag vet hur det känns och har varit på båda sidor av spelplanen.

Det är det som gör dejtingsajter så svåra. Jag försöker hitta någon som borde matcha, nästan som en matematisk beräkning. Sen fungerar det ju inte så i verkligheten så istället faller man för helt "fel" tjej. Sen hittade jag ju min förra tjej just på MP men borde ju aldrig börjat träfa henne. Sen var det kört när vi väl träffats. Kanske skall jag hålla mig till planen den här gången :)
 
Det är det som gör dejtingsajter så svåra. Jag försöker hitta någon som borde matcha, nästan som en matematisk beräkning. Sen fungerar det ju inte så i verkligheten så istället faller man för helt "fel" tjej. Sen hittade jag ju min förra tjej just på MP men borde ju aldrig börjat träfa henne. Sen var det kört när vi väl träffats. Kanske skall jag hålla mig till planen den här gången :)

Hur länge sedan tog det slut?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 231
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 177
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 017
Senast: mumin
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp