Sv: Vi som pluggar - del 2
Men skryt på! Gör det! Strö salt i mina sår! Jag vill oooockså vara klar nu
Men grattis till dig!
Men skryt på! Gör det! Strö salt i mina sår! Jag vill oooockså vara klar nu
Men grattis till dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag redo (nä, förresten, illa tvungen?) att börja plugga igen. Har suttit ett par timmar och ögnat igenom det jag gjorde innan lovet, nu är jag klar för dagen men i morgon börjar allvaret igen.
Med en hemtenta, urk!
Det är nog olika vad man föredrar... Jag och en av mina studiekamrater gillar salstentor mest, men resten av vår klass verkar föredra hemtentorDet går nog att göra hemtentor precis hur enkla eller hur svåra som helst, precis som med salstentor...
Lycka till med tenta-p! Min kompis som också har sådär stora tentor på läkarlinjen här går också helt under jorden under sina tentaperioder. Hör inget av henne alls under 2-4 veckor, jag skulle nog bli halvt galen. Jag KAN inte koncentrera mig på effektiva studier mer än max 8 timmar per dag alltså. Som absolut max! Så jag är imponerad![]()
kl
Måste beklaga mig lite, här verkar vara ett passande ställe
Köpt kurslitteratur för 1800 kr(!) till kommande termin, inte ens hälften av böckerna enligt litteraturlistan och samtliga är begagnade. Galet dyrt ju! Hur mycket brukar ni lägga på litteratur och vad läser ni? Jag ska läsa juridik denna termin på socionomprogrammet.
kl
Måste beklaga mig lite, här verkar vara ett passande ställe
Köpt kurslitteratur för 1800 kr(!) till kommande termin, inte ens hälften av böckerna enligt litteraturlistan och samtliga är begagnade. Galet dyrt ju! Hur mycket brukar ni lägga på litteratur och vad läser ni? Jag ska läsa juridik denna termin på socionomprogrammet.