Alltså, vi har krig i min grupp. Förmodligen slipper jag vara i gruppen mer efter detta. Arbetet ska in idag. Texten var för lång igår så den skulle kortas ner flera sidor. En del av det vi tog bort stämde inte källorna och det var inte mer än en liten del som kändes relevant. Personen som hade texten gick inte att nå för att själv korta ner den. Personen i fråga loggade in för att kolla sent på kvällen. Då startade personen krig för att vi hade klippt i dennes text utan att fråga (håll i er nu) IRL! Det låter som att vi klippte allt hen skrev men nej, så är inte fallet. Det fanns betydligt mer och fullt relevant text så jag förstår inte vad hen började tjafsa om. Det finns liksom inte tid att åka och banka på dennes dörr för att få klartecken att radera lite text. Det tar mig 2 timmar att komma dit och ännu längre att leta upp adressen 
Jag kollade igenom texten lite, hittade meningar jag inte förstod pga grammatikfel och meningar som jag förstod trots grammatikfel. Jag rättade det jag kunde, kommenterade resten. Kommenterade även den arga personens som letade upp min text, och kommenterade ALLT. När jag har visat det för människor har de inte sett några fel dock. Vad är det för jäkla människa? Kan hen inte ta att jag kommenterar meningar som inte går att förstå? Jag fattar ingenting. Hoppas innerligt att jag slipper den där resten av utbildningen.
Jag kollade igenom texten lite, hittade meningar jag inte förstod pga grammatikfel och meningar som jag förstod trots grammatikfel. Jag rättade det jag kunde, kommenterade resten. Kommenterade även den arga personens som letade upp min text, och kommenterade ALLT. När jag har visat det för människor har de inte sett några fel dock. Vad är det för jäkla människa? Kan hen inte ta att jag kommenterar meningar som inte går att förstå? Jag fattar ingenting. Hoppas innerligt att jag slipper den där resten av utbildningen.