Någon som har bra koll på det här med CSN och fribelopp, vad jag förstått är fribeloppet borttaget under hela 2020 ? Behöver man göra något aktivt eller kommer de bara låta bli att kolla ens inkomst under 2020?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har överlevt min första tentaden är bara 4 poäng och jag kunde vad som efterfrågades, men är rädd att jag skrivit på fel sätt/inte tillräckligt... det var mindre läskigt än jag trodde iaf
![]()
Det verkar vara strul överlag i skolvärldenBlev lite trött när studiehandledningen säger att vi ska diskutera på seminariet och när jag loggar in efter helgen så står det att vi ska göra ett grupparbete till torsdag. Det seminariet som jag inte kan närvara på.Nu löste det sig med att en grupp var tre och en av dem kunde ta min plats och jag struntar i att göra något arbete men läser in mig på texterna. Men suck vilket strul, hade jag vetat innan så hade jag kunnat sagt till att inte dela in mig i någon grupp. Jag har dessutom frågat om det är obligatorisk närvaro vilket det inte var.
Plan- och bygglagen...
Denna del av kursen ger mig huvudvärk, smått panik och ett självförtroende som åker i botten för jag förstår ingenting och undrar om jag verkligen har hjärnan för att jobba med detta
Ibland gillar jag verkligen inte juridikens upplägg med att "lära genom tillämpning" ( eller vad det heter, tappar ordet). Detta hade jag velat ha ingående föreläsningar om innan jag behövt arbeta med fallen.
Växttenta kl 9. 200 lignoser och 30 sommarblommor som jag ska kunna på svenska och latin. Och känna igen dem också... Jag pluggar och pluggar men kan inte allt.