Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej så surt!! Men då är du iaf på god väg!Hämtade ut tentan idag. 2 poäng från godkänt...![]()
Typ så jag kännerÅh nej så surt!! Men då är du iaf på god väg!
Grupparbete är typ djävulens påfund. Avskyr dom. Fy!Är det fler än jag som hatar grupparbeten??
Vi ska nu göra ett arbete, och det finns liksom ingen som kan ta tag i någonting. Jag måste hålla i allt och jag orkar verkligen inte. Ingen annan tar tag i något, och försöker man få igång gruppen till att göra något så är det absolut noll gensvar. Jag blir såååå trött!!
Jag funderar på att göra klart arbetet själv och helt enkelt skicka in med bara mitt namn och förklara läget för den kursansvariga.
Ja det skulle jag tolka det som!Jag har en väldigt korkad frågaVi har i uppgift att hitta en rapport att använda i vår b-uppsats. Jag har nu hittat en publikation från folkhälsomyndigheten som innehåller resultat från en befolkningsundersökning. Räknas det som rapport? Under avsnittet "om publikationen" står det "syftet med rapporten.." och "rapporten vänder sig till..", innebär det att det är en riktig rapport då?
![]()
Ja det skulle jag tolka det som!![]()
Det är väldigt olika beroende på institution, i svenska skrev vi alltid anonyma tentor, i historia tycker lärarna att det bara är krångligt.Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.
Japp.Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.
Vi har alla tentor och quizar anonymt med kodnummer.Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.