Idag var det min tur att glömma att sätta micken på mute, smidigt osv 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du inte sa något dumt dåIdag var det min tur att glömma att sätta micken på mute, smidigt osv![]()
Hade glömt micken på under rasten, som tur var hade det bara hörts bakgrundsljud, tydligen lät det som jag hade en uppsjö barn hemma ( har 0 barn)Hoppas du inte sa något dumt dåeller något annat ljud som kan bli pinsamt
![]()
Det hände en kursare igår, vi hörde hennes sambo klaga på hur svettig han varHade glömt micken på under rasten, som tur var hade det bara hörts bakgrundsljud, tydligen lät det som jag hade en uppsjö barn hemma ( har 0 barn)
Tur i alla fall, kan hända att jag gnällt lite till sambon över att jag tycker vår lärare är lite läskig och att denne ställer lite för smarta frågor för min hjärna att hantera( så dissade mest mig själv)
Men gud vilket intressant ämne!! Den läser jag gärna när du är klar sedan!Jag har ändrat mig, och ändrat mig angående ämne i min B-uppsats. Men nu har jag ett förslag som berör medborgarlön.
Jag har hittat lite böcker och vetenskaplig artiklar kring detta, och jag vänder mig till er om ni kan rekommendera en bok kring detta. Jag har några förslag inför handledningen och de är "pengar för ingenting", Utopia för realister.." samt Den huvudlösa idén, medborgarlön...". Jag har ännu inte läst någon av dem, och vet inte om de är relevanta. Vill helst hålla mig på information från 2000-talet, men vet ni någon äldre bok som är riktigt bra så tipsa. Jag har nämligen redan förstått att jag har mycket läsning framför mig![]()
Men gud vilket intressant ämne!! Den läser jag gärna när du är klar sedan!
Jag tycker att det låter perfekt! Rätt i tiden och allt! Ev att det kan vara för svårt att hitta info om det. Men jag gillar idén med medborgarlön. Sen kanske den inte fungerar i praktiken, men det är en annan sak.Åh tack, det var en oväntat responsÄmnet blev valt utifrån konsekvenserna med Covid-19.
Den är inte klar förrän i maj dock, ska under dagen gå iväg en idéskiss till handledarna. Så får se om den får klartecken till att skriva på, dom kanske inte ens tycker att det är en bra idé![]()
Jag har svårt att överhuvudtaget få något gjort. Det här med eget ansvar är inte riktigt min grejj. Jag behöver lite press för att komma igång. Så typ någon liten liten inlämningsuppgift varje vecka hade hjälpt mig otroligt mycket.Har sådan rejäl dipp just nu och känner mig bara så otroligt dålig i mina studier. Vill också kunna känna mig lugn och avslappnad i seminariesammanhang, men nej, istället blir jag stressad och låter som en virrpanna.![]()