Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick koka mitt huvud lite grann idag när jag läste typ sju sidor i en av böckerna så jag hoppas detGanska lätt ändå.
Inträdesprovet var för oss ett test i engelska, svenska och matte (inte att räkna, men typ logik).Jag fick koka mitt huvud lite grann idag när jag läste typ sju sidor i en av böckerna så jag hoppas det![]()
Blir samma sak för ossInträdesprovet var för oss ett test i engelska, svenska och matte (inte att räkna, men typ logik).
Hade inget med GIS att göra.
Jag ordnade min i september året innan. Då började min praktik i slutet av mars. Hade jag väntat några veckor så hade jag varit för sent uteI hur god tid brukar man börja söka praktikplats? Vi ska ha praktik VT 2021 nämligen och jag vet inte riktigt när man ska börja leta![]()
I hur god tid brukar man börja söka praktikplats? Vi ska ha praktik VT 2021 nämligen och jag vet inte riktigt när man ska börja leta![]()
Vi hade inlämning kl 12 igår. Seminarium där vi ska granska varandras arbeten kl 9 imorgon. Ännu noll och ingen info om hyr seminariet ska gå till eller vilka arbeten vi ska granska eller något?
Lite?Liiite dålig marginal där![]()