Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på hon Sissy Longs Stockings forum för att byta/sälja/köpa BMI! Där kommer du garanterat att hitta folk som vill sälja pass för equus! Och jag tror att det var just hon som köpte för det priset och många verkar ju hålla sig till hennes regler!
Finns flera som har skrivit "Vill köpa 20 pass för 200,000 equus" etc!
Vilket jag tolkar som att ett pass = 10,000 equus!!![]()
Vad har jag missat nu? Kan man skicka pass till varandra?
Vad händer om man betäcker en vanlig häst med en gudomlig?
Vart hittar man sånna då?Det finns typ färdiga scheman gjorda av andra spelare som man kan följa för att få högre GP under föltiden. Gör man allt rätt så tror jag att man kan höja det med 1,2.
GP betyder Genetisk Potential ^^.
Vart hittar man sånna då?![]()
Man kan väl inte betäcka med gudommliga?
Hur vare nu med passhästar förresten? Hur vare man gjorde för att få ett pass ur en gammal häst? Går det med odödliga hästar?
Hur reparerar jag boxarna i mitt ridcentra? Måste de nå en viss grad av slitage innan det är möjligt, för jag lyckas inte..?
vad händer med odödliga hästar då? Dör de aldrig? Det låter ju onekligen så, men vad har man dem till när de blir "för" gamla då?
va? Och sälja de då eller? K*an man avla på dem hur lägne som helst?
Min första häst tror jag nämligen blev odödlig...![]()
Den första blir alltid odödlig![]()
Vadå, den första hästen man skapar i spelet? Då behöver jag inte ha åldersnojor på henne alltså utan kan använda henne som tävlingshäst?
Oftast och lättast är väl att göra det via ps![]()