Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en fertility wand om du skulle vara intresserad av det, eller vill du ha mer för den?Eller Medusa...
![]()
Du vill alltså byta lyran mot Medusa?
Är det hyfsat att köpa ett pass för 25,000? En passhäst kostar ju 50k. Men BM-prylar för ett pass kostar ju max 10K...
Humlan, what do you think?![]()
Jag skulle köpa om jag hade råd, tycker det är svårt hitta dem som säljer pass, så jag skulle passa på (fyndigt va)
Jag vill gärna byta, men hjälpte ju er med bytet så vi får skicka på en omväg, ska se om min kompis är vaken och kan skicka den vidare till dig
Annars kommer den i morgon när bonusen vaknat![]()
eyzgud. Det får bli mitt nästa nick.![]()
Haha jadå, bytet är klart.
Nu ska jag bara klura ut vilka hästar (hade en sen innan) som ska få äran att bära dessa lyror...![]()
Om ridcentret har 1 tunnland hage, och två hästar, vad händer då? Får båda hästarna ängplats? Är det i så fall bördigheten eller renheten som slits (snabbast?)?
Jag som har trott att det är 98% som gäller...
Angående hagarna så räcker 1 tunnland till två hästar precis.![]()
Jag har två Akhal-Teke ston med 100 i BLUP om du skulle vilja låna någon. Eftersom du är bukare så kan jag skita i den extra avgiften och bara ta betalt för betäckning och vet![]()